6 Aralık 2016 Salı

Karanlıklar Ülkesi: Kan Savaşları // Film Yorumu


Merhabaa!

Uzun bir aradan sonra bir film yorumuyla karşınızdayım. Hem de pek tarzım olmayan bir film, vampirli falan aksiyon filmi. :(

Tür: Aksiyon, Fantastik, Korku
Süre: 1s 31dk
Yönetmen: Anna Foerster
Oyuncular: Kate Beckinsale, Theo James, Tobias Menzies


Yaani nasıl desem türü sevmesem de filmi sevdim. Ben bir film izlediğimde ağlatmalı veya güldürmesi lazım, bu da aksiyon ve macera filmlerinde yok. Hoş, Marvel ve DC filmlerini severim ama biraz bilim-kurguya giriyorlar, o yüzden onlar sayılmaz.



Fragmandan da anlaşılacağı gibi iki ırk arasındaki savaşı anlatıyor; Vampirler ve Lycanlar. Lycanları çakma kurt adamları gibi düşünebilirsiniz, oldukça güçlüler. Vampirler ise güçlü ama zayıflar bence. Güneş ışığında kum oluyorlar resmen, sadece saf kan Vampirler etkilenmiyor.

Filmde de havalı olması gereken birçok unsur o kadar da etki yaratmadı -Bunları spoiler kısmında anlatırım-  aksiyon filmlerini de bu yüzden sevmem zaten, oyuncular çok havalı davranır, yapmacık dramatik bir hava oluşur ve ben düz bir ifadeyle izlemeye devam ederim...

Bir de bu 5. filmmiş, tabii bu benim izlediğim ilk film. O yüzden etkilenmemiş olabilirim. :/

Hayır yani süper bir etki altında bırakması gereken çoğu sahne çok tuhaftı. Mesela kadın ölümden döndü, saçlarının ucu beyaz olmuş falan (yani süper seksi biçimde döndü) ama olması gereken etkiyi vermedi. Yani 'Aa bu nerden çıktı ya, demek geri dönmüş peki' gibi, anlatabilmişimdir umarım. :D

Bir de filmdeki yakışıklı kayıp prensimiz de daha etkileyici biçimde dönmeliydi. Tamam meclis odasına daldı falan da.. Ya yoksa benim kriterlerim çok mu yüksek?
Yani güzel film ama komedi filmine gitseniz daha iyi. Ya bir de başrol kadın o aşırı parlak deri kıyafeti film boyunca giydi ya, yazık değil mi filme izleyici çekmek uğruna? :'(

Doğru :D
Eveet, resmen izlediğim her şeye 3.5 puan veriyorum ama haydi değişiklik olsun. :)

3

Bu sıralar sürekli depresyonda olduğum için yazı biraz sıkıcı olabilir kusura bakmayın. :) Bende ergenliğin iyice tetiklediği sürekli depresyona mahal arama sorunu var.

Neyse sizi sıkıntılarımla boğmak istemiyorum... Bir sonraki yazıda görüşmek üzeree!

6 yorum:

  1. bedava film iyidir ama yaaaa :) hangi diziyi izliyooon yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bir sürü izliyorum ama Lucifer ve Doctor Who düzenli olarak baktıklarım. Lucifer'ı seversin bence sen :)

      Sil
  2. Yoksa sana da mı sarı kızım diyor baban!! Benim de babamla küçüklükten kalan bir bağım var aramızda kalsın ablamdan daha çok sevdiğini söylemişti, ablam annemle babamda benimle yakındır evde ama çabuk sinirlendiği için annemi daha çok severim ama hepsi canlarımdan değerli öyle garipki ablamda babamı çok sever, babam 2-3 ay eve gelmiyordu İstanbulda işi olduğu için bende üzülüyordum 9. sınıftı tamda benim.

    Doğrusunu söylemek gerekirse böyle filmleri hiç çekemem annem ve babam izliyorlar şöyle bir bakıp kapımı kapatıyorum ıyy! sonunda yazını görebildik ama öyle olsun böyle diyorum diye yazmıyosun biliyorum hain ...

    ....
    ........
    ...

    Tamam özür dilerim dsggfhh :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha ne kadar ortak yönümüz çıkabilir?? :D 8. sınıfın başından beri babamı uzun aralıklarla en fazla 5 gün görebiliyorum, bugün yine geldi 2 günlüğüne. :) Emekli olunca 2 senelik ayrılığın sonunda dönmüş olacak. ^^

      Yaa var ya ben de hiç mi hiç sevmem, ama işte beleş malın iyisi kötüsü yoktur kdgjdfgj

      .....

      Bana diyorsun da sevgili ablacığım tasarım grubunda günlerdir nerdesin?? :)))

      Sil
  3. aaay mama bunun önceki filmlerine gittin mi de buna gittin :D
    http://benimhayatimblogum.blogspot.com.tr/2016/12/2016-yilinin-en-iyi-kitabini-seciyoruz.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gitmedim valla ondan biraz haksızlık yapmış olabilirim filme

      Sil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka