31 Aralık 2016 Cumartesi

2016'nın Son Yazısı

Merhaba!

SONUNDA 2016 yılı bitiyor. Size de fazla uzun sürmüş gibi geldi mi?? Bu senenin başındaki anılarım sanki 2 sene öncesiymiş gibi geliyor bana. Ama 2016 gerçekten normalden uzun sürmüş, tam 1 saniye. (bkz: https://bilimfili.com/2016-yilina-fazladan-1-saniye-eklenecek/)


Bu yıl pek çok şey yaşadım ve yılın başından bu yana değiştiğimi düşünüyorum. Görünüşüm, zevklerim, düşünce tarzım vb...

Kolay geçmesine gerek yok, çok büyük şeyler de başarmama gerek yok, sadece 2017 huzurlu geçsin lütfen..

Umarım piiiis çiyaan 2016'da yapamadıklarınızı bu sene yapabilirsiniz! Bazı şeyler için hala geç değil!

Söylemek istediğim bir şey daha var,

Seneye görüşürüz! slkfjcbhsdjkvsd

9 yorum:

  1. Ve klasik bir espri!Kesinlikle tek isteğim huzurlu geçmesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene kimse bana o espriyi yapmadı ben de yapayım dedim, gelenek bozulmasın fkvjf

      Sil
  2. Okuduğum en samimi ve içten 2017'ye giriş yazısıydı. Bence de huzurlu geçmesi yeterli. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da aldığım en samimi yorumlardan biriydi. >v<

      Sil
  3. aa Efenim size nereden ulabilirim bir kaç sorum olacaktı bloggerlık , blog vs hakkında .Öğrenmem gereken bir sürü konu var ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloggerlık hakkında çok şey bilmiyorum ki ben de, sadece 2 yıllık kendi tecrübelerim var yani herkese doğru olmayabilir. :) Ama yine de konuşmak istersen (yardımcı olabileceğim bir şeydir belki) Hangouts'tan mesaj atabilirsin, Twitter'ın varsa dm at: https://twitter.com/mokashildr

      Sil
    2. ilk yorumumdaan kaç ay olmuş :'D

      Sil
  4. 2017 benim için uğurlu geldi..Umarım herkesin hayalini gerçekleştireceği bi yıl olur ;)

    YanıtlaSil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka