1 Eylül 2017 Cuma

Line Webtoon'da Türkçe Okuma ve Webtoon Önerileri

Merhabalar!

Nasılsınız? Ben bugün çok iyiyim nedense. Aslında tatilimi boş boş geçirdiğim için üzgünüm ama... yapacak bir şey yok :D

Ben çizgiroman okumayı çok seviyorum, manga / webtoon / webcomic farketmez hepsi benim bebeklerim... Sonuçta hepsi aynı kapıya çıkıyor.




Line Webtoon ise ücretsiz webtoon okumak için harika bir platform. Üstelik sanatçının kendisi yayınladığı için yorumlarınızla ve beğenilerinizle doğrudan destek olabilirsiniz. Hatta siz bile kendi webtoonunuzu yayınlayabilirsiniz.

Site İngilizce ve çoğu webtoon da İngilizce ancak bazı webtoonlar Türkçe çeviriye sahip. Bunları da üyeler bizzat çeviriyor.

Okumak istediğiniz webtoonun (varsa) Türkçesini okumak için alttaki seçeneği işaretlemeniz yeterli.


Mobil uygulamada ise;


 i ye basıp,


TUR'u seçiyoruz.

Eğer resimdeki gibi bir yer yoksa üzgünüm, o webtoonun çevirisi yoktur demektir.

Sitede çevirisi olan bazı webtoonlar: 
  • Noblesse
  • Oh! Holy
  • Trump
  • Siren's Lament
  • DICE
  • Nano List
  • unTouchable
  • Winter Woods
  • Flow
  • Annarasumanara
  • Where Tangents Meet
  • Girls of the Wilds
Sitede biraz araştırma yaparsanız diğerlerini de bulacağınıza eminim!
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!





17 yorum:

  1. Winter Woods'u takip ediyordum bir ara sonra bıraktım. Ama bence dilini geliştirmek için oldukça güzel bir fırsat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :) Sürekli İngilizce manga ve webtoon okumam sayesinde bir hayli geliştim ve şimdi konuştuğum yabancı arkadaşlarım var. :)

      Sil
  2. Thanks so much for your visit on my blog. Of course we can follow each other, I'm following you 32:) https://bysinkj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Bunca zamandır bunu arıyodum yaa sitede türkçe okumayı biliyodum ama telefondan nasıl olduğunu bulamamıştım sağol :)

    YanıtlaSil
  4. i harfine bastığımda böyle bir şey çıkmıyor.Başka nasıl indirebilirim?Lütfen yardım edin.

    YanıtlaSil
  5. heeey netten manga okuyom da senin şu adrese de bakayıım :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba webtoona kayıt olunca herhangi bir ücret ödüyor musunuz merak ettim de açıp bakacağım ona göre

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, olur da başkasının aklında da böyle bir soru olursa diye yanıtlıyorum geç olmasına rağmen.

      Hayır kayıt olurken bir ücret ödemiyorsunuz, tamamen ücretsiz. Sadece bazı bölümleri yayınlanmadan görmek istiyorsanız free pass için coin almanız gerekiyor.

      Sil
  7. Sirens Lamentı buradan gördüm webtoonda yeniyim ve romana deli gibi aşık oldum 3 günde bitirdim ama son bölümlerin çevirisi yok..iyiki bu siteye rastlamışım

    YanıtlaSil
  8. merhaba şöyle bir soru sormak istiyorum. Şimdi ben lıne webtoon'da seri çevirmek istiyorum ama site arayüzü çok karmaşık bu yüzden nasıl yapacağımı çözemedim. eğer biliyorsanız yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, şu linkten yapabilirsiniz:
      https://translate.webtoons.com/ 🌸

      Sil
  9. merhaba ben webtoon sevdasına yeni başladım ve bir webtoon cizip yazmak istiyorum nasıl yapabilriim yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  10. merhaba ben bir webtoon yazmak istiyorum nasıl yapıcam neye ihtiyacım var lütfen söyler misiniz hiç bir bilgim yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, konuyla ilgili Youtube üzerinden yardım alabileceğinizi düşünüyorum, Türkçe içerik yoktur büyük ihtimalle ama yabancı içerik olması lazım.

      Sil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka