28 Şubat 2016 Pazar

Deadpool // Film Yorumu

Selaam!

Şimdi içimden bilgisayarın başından kalkıp dans etmek geliyor, çünkü DEADPOOL'A SONUNDA GİTTİM! Filmin çıkış tarihinden beri ertelemek zorunda kaldım, -aslında bu hafta çarşamba gidecektim- hep işim çıktı falan feşman derkeen bazı olumsuzluklara rağmen bugün gitmeyi başardım!

Tür: Komedi, Aksiyon, Fantastik
Oyuncular: Ryan Reynolds, Morena Baccarin, Ed Skrein
Yönetmen: Tim Miller


Film kesinlikle harikaydı! Espriler, dövüş sahneleri, Deadpool tam yerindeydi. Türkçe dublaj da fena değildi ha, bazen beğenmediğim oluyor. Ama yine de saat uysaydı orijinal dil izlemek isterdim yani. Özellikle animasyonlar muhteşemdi ya! her şey o kadar gerçekçiydi ki..

Filmde Colossus da beni kırdı geçti. Tam bir süper kahraman örneği be. İnsan üstü güçlü kızımızla savaşırken, göğsü gözüktü diye gözlerini kapatmış ve kızımızı uyarmıştı. Ay ne gülmüştüm... Şunu görünce tüm havası gitti ama neysee... Ayrıca Deadpool birini öldürdüğünde kusmuştu ehueheu. :D


AMAA... Şunu söylemeliyim ki, filmde ağır küfür ve cinsellik var yani boşuna 15+ değil. Ben yine de sanki babamla film izliyormuşçasına çıplak bir kadın gördüğümde kafamı çevirdim. (alışkanlık işte)

Kısacası, öyle ailecek gidilecek bir film değil. Bir arkadaşınızla gidin mesela.

Uzun lafın kısası, hemen gidilmesi gereken muhteşem bir film. Hala filmin resimlerine ve Ryan Reynolds'un Twitter hesabına bakmaktayım. (bkz: @vancityreynolds ) Bu arada filmi izleyince kesinlikle başka bir Deadpool olamazmış dedim. Ryan Reynolds cuk oturmuş rolüne.

Filmin sonunda sanki devam edecekmiş gibi bakmaya devam ettim, o derece...


Puanım:



Şimdiden iyi seyirler!


10 yorum:

  1. Ayy... Ben ne kadardır filme falan gitmemişim ya :)
    Gidenleri görünce gıpta ediyorum valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Deadpool'a gitmeseydim herhalde 3-4 aydır sinemaya gitmiyor olacaktım :) Ama gitmek istesek de her zaman güzel film olmuyor :/

      Geç cevabım için çook özür dileriim :(

      Sil
  2. Aaa izlemişsin sende sonunda! Kesinlikle sana katılıyorum Ryan Reynolds rolünün hakkını vermişti iyiki o canlandırmış Deadpool'u.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ya, adam bir harika :) İlk Deadpool'dan bambaşka bir Deadpool yarattı sonuçta :)

      Geç cevabım için özür dileriim :(

      Sil
  3. İzlicem izlicem izlicem lee hanım kolay kolay beş vermez çok çok sağol keyifli bir yazı olmuş ^^

    YanıtlaSil
  4. Oleee, Moka Lee! ne zamandır gelemedim ki :(((
    Gitmene pek sevindim, ilk senden tarihini duymuştum ki zaten ;)
    Ben izlemedim ama izleyince yine görüşelim :) Batman v Superman'a gittim ben :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyince kritiğini yapalımm ^-^ Ben gitmedim ona pek Supermanci Batmanci olmadığım için. Zaten o kadar güzel değil diyorlar. Ama çılgın turuncu saçlı çocuk için izleyeceğim. Malum çatlaklar çekiyor beni :D

      Sil
  5. Ben ilk çıktığı gün izledim filmi. Zaten 2013'den beri bekliyordum. :D
    Filmde gülmekten yıkıldım, tüm sinema bir an susmadı. Ben henüz filmin yorumunu yapamadım ama yapacağım en kısa zamanda. Türkçe dublaj bence efsaneydi. Harun Can döktürmüştü. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklemene değmiş o zaman. :) Harun Can'ı Spider-man'le benimsediğim için ilk başlarda tuhaf geldi ama çok iyiydi. Bekliyorum senin yorumu bak :D

      Sil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka