17 Mart 2016 Perşembe

Star Wars // Webtoon Yorumu

Selam herkesee,

Matematik sınavıma çalışmaya çalışırken bir anda aklıma esti yazmak. :) Sınav cuma günü zaten :/

Çalışmaya çalışmak terimini çok kullanır oldum bu ara, çünkü çalışırken odaklanamıyorum ve mutlaka bir şey dikkatimi çekiyor >.< Mesela daha demin Tonguç Akademi'den video izlerken bir anda Tarkan çekti canım, yeni sekmede açtım ve 45 dakikam bütün kliplere bakmakla geçti.

Küçükken konserine gitmiştim adam nasıl aynı yahu? Ay bir de anne-babamla aynı yaştaymış, hayatta inanmam! Ama kabul ediyorum küçükken de aşıktım, şimdi de aşığım. Eee megastar diye boşa denilmiyor. :)

Ay yine çok gevezelik ettim! Başlıyorum artık...



Yazar/Çizer: Hong Jacga
Bölüm Sayısı: Devam ediyor (37+)
Türler: Webtoon, Aksiyon, Macera, Drama, Fantastik, Bilimkurgu, Trajedi
Konu:Uzun zaman önce, galaksinin çok çok uzak bir köşesinde... İç savaş zamanlarında. isyancı gemileri, gizli sığınaklarından saldırarak imparatorluğa karşı ilk zaferini almıştı. Savaş sırasında, isyancı ajanları imparatorluğun gizli silahı olan, tüm bir gezegeni yok edebilecek güce sahip "Ölüm Yıldızı"nın planlarını çalmayı başarmıştı. İmparatorluğun alçak ajanları tarafından takip edilen prenses Leia, insanlarını kurtarıp tüm galakside düzeni sağlayabilecek çalınan planları korurken yıldız gemisiyle evine yetişmeye çalışmaktadır. (Hikaye Luke Skywalker'ın küçüklüğünden başlamaktadır)

Şimdiye kadar okuduğum en iyi webtoondu! Çizimler ve olayın işlenişi harikaydı... Keşke seri bittiğinde okumaya başlasaydım dedim, çünkü son bölüme geldiğimde kendimi çok boşlukta hissettim. Luke Skywalker'ı önceden sevmezdim pek, ne bileyim. Şimdi kesinlikle babasına -Anakin olduğu zamanlara- çektiğini düşünüyorum.

Öyle cool hareketleri var ki anlatamam.

"Ay iyi de ben çok bilmem Star Wars'u, nasıl okuyayım?"

Star Wars hakkında ben de çok fazla şey bilmiyorum, yani gözünüz korkmasın. Zaten her şey açıklanmış webtoonda. Harika çizimler ve müthiş bir hikaye okumak isterseniz yazının altındaki linkten gidebilirsiniz.

Manga Yatta ve Puzzle Fansub çevirmiş, ellerine sağlık. Ben çok beğendim çeviriyi de ^-^

Bir de prenses Leia ilk başta düşündüğüm gibi bir prenses değilmiş, son bölümlerde onu öğrendim. Ben uzaktan emir veren, çıtkırıldım bir şey zannetmiştim. Aslında harbi kızmış.


Yukarıda Leia'ya aşık olduğum kısmı görüyorsunuz. *-* Ondan bu kadar güçlülük beklemezdim. Not: Merak etmeyin normalde böyle giyinmiyor, esir alınmıştı :D

En başta dediğim gibi harika bir webtoon, okuyunca pişman olmayacaksınız.

Yarın okul var maalesef... Ufak ufak yazacağım artık, TEOG'u bekleyemeyeceğim :')
Bir sonraki yazıda görüşmek üzeree~

Online okumak için tık tık. İndirmek için tık tık.

5 yorum:

  1. Sınavında Allah zihin açıklığı versin :)

    YanıtlaSil
  2. Yine küçük değişiklikler, yerinde duramayan Moka, benim de matemetik sınavım cuma günü erteledikçe daha kötü oluyor aslında ^^ Star Wars'un Webtoon'u olduğunu bilmiyordum hemen bakıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farkettin demeek :D Webtoona başlamadan önce sınava çalış, benimki iyi geçmedi çünküüğ :3

      Sil
    2. Moka'nın içine annem kaçmış ^^ Doğru söylüyorsun aslında benimki de iyi geçmedi maalesef :) Çok tatlı olmuş bloğun güzel ellerine sağlık ♥

      Sil
    3. Kimin matematik sınavı iyi geçer ki boşveer :') Teşekkürler :3 ♥

      Sil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka