28 Mart 2016 Pazartesi

Azazil 2 - Büyü // Film Yorumu

Merhaba herkesee,

Bloğu boşlamama kararı almış olmama rağmen biraz boşladığımın farkındayım. Amaa sorun şu ki taslakta bir yazı bekliyor ama iki kelime birleştirip bir cümle kuramıyorum. Yazıyı bitiresim gelmiyor hiç. Tabii ben uğramasam da yazılara gelen yorumlar beni çok mutlu ediyoor!

Aslında korku seven biri değilimdir, ama arkadaşım parasını verdiği için kıramadım. Ama çok eğlendim! Evet korku filminde eğlendik. :3

Yönetmen: Mustafa Özen
Tür: Korku, Dram
Oyuncular: Ayça Kuru, Sertan Erkaçan, Tuğçe Kurşunoğlu



Filmde bütün korkunç sahnelerde güldük. dfhgfj Şuan hatırladıkça hala o halimize gülesim geliyor. Neden güldük peki? Çünkü eğer gülmeseydik şuan Azazil'den bahsedecek kadar cesaretim olmazdı... :D

Cidden şuan fragmanı izleyince bile gerildim. o.o Kurgu olmadığı için daha da geriyor beni. İyiki gülerek izlemişiz diyorum yoksa ikinci bir pantolon gerekebilirdi. Ben bu tür şeylerden çok korkan insanım çünkü T-T

Yani bizimkiler korku filmi çektiklerinde niye hep din, büyü ve ruhlar vb. ile ilgili oluyor merak ediyorum. Abi bir kere de sapık bir katil olsun, işte ne biliyim... Her zaman in cin.. Eminim ki farklı bir şey yapsalar herkes koştura koştura gider bence. Siz de benim gibi düşünmüyor musunuz şimdi?

Film fena değildi ama ben oyuncuları beğenmedim. Yani oyunculukları açısından değil de komedilerde görmeye alıştığım kişileri görünce tuhaf geldi. Filmde Alişan vardı ya sdkjghk Gördüğümde şaşırmıştım ama herhalde o değildir diye düşünmüştüm. Ama kabul ediyorum ki o anki rolü çok havalıydı. :D

Bence bir arkadaşınızla gidin, siz de bizim gibi eğlenirsiniz. Mutlaka gidip görün gibi bir şey diyemem ama ben o gün iyiki bu filme gitmişiz dedim. Başka filme gitseydik bu kadar eğlenemezdik. Yandaş'a gitseydik muhabbetimiz en fazla 'güzel filmdi bea' olurdu bence. :3

Puanım:


Bir sonraki yazıda görüşürüz. Şimdi Moka yarınki deneme sınavı için test çözecek. -,-


8 yorum:

  1. Ay Mokaaa ! Alişan mı var, korku filmlerinden tir tir titreyen bir insan olaraktan sırf Alişan'ı görmek için izleyesim geldi açıkçası ben gülemezdim, keyifli bir yazı olmuş ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alişan en başlarda yani korkuyorsan hemen bakıp kapatabilirsin merak etme :D

      Sil
  2. Ay ben bu senin bloğundan niye hiç çıkamıyorum ^^

    YanıtlaSil
  3. Selam. ^^ Türk korku yapımlarını izlemem kararı almış biriyim. En son Dabbe: Bir Cin Vakası yüzünden sinema boyunca gözlerim kapalı kalmıştı. 3 aylık tatilim ise korkularla geçti. Türkler film yapmasın dedim hep! :D Senin blogun çok şeker, sayfaya girdiğim anda aşağıda Usagi ile Tardisi görünce kitlendim oraya, yukarı çık butonu süper olmuş. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam :D Bizimkiler hep gerçek olan şeyler üstünden yaptığı için insanı etkiliyor ya. Ama Azazil sadece büyüyle geliyormuş o yüzden rahatım jgbdf Teşekkür ederim, ben de çok seviyorum onu :3

      Sil
  4. Aslında bundan korkmamızda ki en büyük neden bu filmin İslami bir korku filmi olması dinimizde öyle olunca korku tabi ki insanın hafızasında kalıyor, bir de bence o hikaye gerçektir yazısı insanları daha fazla etkileyebilmek için yazılmış bir şey yani tabi ki öyle şeyler olduğuna inanıyorum ancak yaşanmışlığına hiç inanmıyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum, dinimizce gerçek şeyler oldukları için filmdeki çok gerçekçi geliyor acaba bana da olur mu diye düşünüyor insan. Bir de filmi anlattıktan sonra annemler başlarından geçen musallatlı muskalı olayları anlatınca (yani gerçek olaylar) ben daha da tırstım :D Ama hala karanlıkta durabiliyorum, no problem. :3

      Sil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka