25 Ocak 2016 Pazartesi

Kamisama Hajimemashita // Anime Yorumu

Merhabalarr!

Aslında planım Splash Splash Love'ı yazmaktı, ondan sonra da (şuan adını hatırlamadığım) bir anime yorumu yazacaktım. Ama nedense adını okumakta zorlandığım -sesli okuduğumda kamisama hajimemhvöjdk oluyor- Kamisama Hajimemashita'yı yazmak istedim. Çünkü çok çok harikaydıı! 2 sezonu da bir günde bitirdim.  Keşke 3. sezon çıktığında izlemeye başlasaydım çünkü sezon beklemek korkunç bir şey.


Diğer adı: Kamisama Kiss
Türü: Shoujo, fantastik
Bölüm Sayısı: 13 bölüm (1. sezon) + 12 bölüm (2.sezon) + 1 OAD* (anime devam ediyor)
Konu: Nanami Momozono'nun babası kumar meraklısı biridir ve borçlarını ödemeden kaçmıştır. Ev sahibi de kira ödenmediği için Nanami'yi evden atar. Evsiz kalan Nanami bir parka gider. Parkta garip bir adamı köpekten kurtarır, adam ona kendi evinde kalmasını önerir ve alnından öper. Adamın evi eski bir tapınaktır, çünkü adam aslında bir tanrıdır ve görevini Nanami'ye devretmiştir. Ama Tomoe adındaki Mikage'nin (adamın) yardımcısı bir türlü Nanami'yi efendisi olarak kabul etmez. Nanmi'nin zorla da olsa onunla anlaşma yapmasıyla macera başlaarr!

Ay, bu sefer konuyu kendim yazayım dedim, uzatmadan yazamaya çalışmak çok zordu... Çok fazla detay eklemedim yani.

Başta dediğim gibi anime tam bir harikaydıı!! Annnemin tüm "kalk odanı topla" laflarını duymadan sabah 9'da başlayıp akşama kadar bitirdim. Ve annem resmen her 10 dakikada bir geldi T-T Keşke önce odayı toplayıp başlasaydım...

1. ve 2. sezon karşılaştırması yaparsak; opening  1. sezonda bence vasattı.. OP çıkınca hemen ilerletiyordum. Sözleri de oldukça saçmaydı.. 2. sezondaki OP gayet tatlıydı *-* O da burada:


1. sezonda da güzel olaylar olsa giriş bölümü olarak saydım, 2. sezon daha çok gelişme kısmıydı sanki. 3. sezon da sonuç olacak heralde. :)

Nanami & Tomoe ikilisine bayıldım, ve ilk defa asıl kızı tamamen sevdim ve her bölümde ona aptaaal! diye bağırmadım. Çok tatlı bir karakterdi. Saflığı ve her ne olursa olsun yardım etmesi o kadar sinir bozucu değildi. Kendini de düşünse keşke :')



Tomoe'yi de çok sevdim! Kim sevmez ki! Ama ona herkesin gıcık olduğu bir nokta var eminim o da sonradan Nanami'ye aşık olduğunu fark etse de söylememesi! Korkak... Bir tane karga cini (hangisi olduğunu söylemesem spoiler olmaz sanırım) bile aşık olduğunu inkar etti önce ama sonradan açık açık Nanami'ye söyledi hem de birkaç gün içinde...

En çok çocuk Tomoe'yi sevdim sanki. Çok masum ve tatlıydı yaa... 


Sevdiğim karakterlerden biri de hep dışlanan zavallı yılancık Mizuki'ydi. Sevimli ama tehlikeli bir karakterdi. Yani aslında tatlı biri ama Nanami'ye açık açık yürüyor. Spoiler! İlk çıktığında "hop! Olm kimsin lan sen Nanami'yi nasıl kaçırırsın!" modlarına girsem de sonradan sevdim. Spoiler! Burdan Tomoe'ye sesleniyorum artık şu çocuğu dışlama! :')

-AĞIR SPOİLER BAŞLANGICI -
OAD'ta şok bir olay vardı. Baştan beri Tomoe'nin eskiden sevdiği kız olan Yukiji aslında Nanami'ymiş! Yukiji diye biri de var ama o Tome'yi kurtarmak için nehre gitmemişti mesela Nanami gitmişti. Yani yine aşık olduğu kişi Nanami ama Yukiji ve Nanami çok benzediği için aşkı devam ettiren Yukiji. Yani benim anladığım bu. Büyük ihtimalle de Yukiji Nanami'nin büyük annesi falan çıkar. Çünkü Yukiji nedense yakın hissediyorum falan demişti yani. Ay şöyle zaman yolculuklu şeyleri çok seviyorum ya :D

Şuraya da bir aşk böcüklerinin gifini koyalım.

-SON-

*OAD: Orijinal Animasyon DVD'si demek. Kısaca ek bölüm.


Bunu hangi blogta görsem izleyeceğiim deyip bu zamana kadar izlemediğime yanıyorum şuan.. İzlemediyseniz hemen başlayın derim. Ama yavaş yavaş gidin bence, sonra benim gibi bittiği için bir süre boş ekrana bakabilirsiniz..

Puanım:


Yeni shoujo arıyorum... Öneriniz varsa yazın. Fantastik de severim. ^^ 

Bir sonraki yazıda görüşmek üzeree!

30 yorum:

  1. Blogun çok sevimli. Bu animeyi bir blogger arkadaşımda daha gördüm. Çok merak ettim şimdi. Ahahah animenin adını kendin tamamlamışsın çok güldüm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. ^^ Merakla sınırlandırmayıp hemen başlamalısın bence. :) Beğeneceğine eminim. :)) Okunması çok zor ama :D

      Sil
  2. taam bakıyım. fma brotherhood izlemediysen kaçırmaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duymamıştım bile onu :D ama yorumlardan anladığım kadarıyla harika bir yapım sanırıım

      Sil
  3. Ayy keşke 2. sezonu gelse, çok severek izlemiştim çok çabuk bitiverdi :C

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa değil mi ne çabuk bitiverdii! Ben 2 sezonu da bir günde bitirdim B\ Malesef göz sağlığım biraz bozuldu ama hihihi

      Sil
  4. Ay aman 3. sezonu diyecektim :DD

    YanıtlaSil
  5. 3. Sezon ne zaman gelecek bir bildiri var mı yada tarih filan...

    YanıtlaSil
  6. 3.sezon ne zaman gelecek bunula ilgili bir bildiri yada belirli bir tarih varmı acaba ? 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef benim bu konu hakkında bir bilgim yok :(

      Sil
  7. Bence artık 3. sezon gelmeyecek çünkü 2. sezondan sonra 6 tane ek bölüm var ve orada her şey açıklığa kovuşmuş oluyor bu yüzden 3. sezon gelmeyecek diye düşünüyorum bir de ek bölümler youtube de var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3. sezon gelme ihtimali var kirihito ve tomoe hala karşılaşmadı

      Sil
    2. ek bölümleri nasıl bulabılırım

      Sil
  8. 3.sezon gelmeyecek çünkü 2. sezondan sonra ek bölümler var altı tane o bölümlerde her şey açıklığa kavuşuyor

    YanıtlaSil
  9. Ya ama ben 3. Sezonu bekliyorum

    YanıtlaSil
  10. Bence 3. Sezon gelmeli. Çünkü tomoenin şeytan olan arkadaşı vücudunu falan kurtaracaktı

    YanıtlaSil
  11. İzlerken tomoe ye birşey olucak korkusuyla sürekli ağladığım bir anime ama en çok mizukinin yanlızlığına ağladım hergün o kiraz ağacının önünde tek başına oturmasına en azından anime sonunda onunda birine aşık olup onunla birlikte olmasını isterdim :/

    YanıtlaSil
  12. Kamisama hajimemashita filmine bayılıyorum, tekrar tekrar seyrediyorum.Fakat bence 3. Sezon çıkmayacak.Çıksa mütiş olurdu.Çıkma tarihini bilen var mı acaba?

    YanıtlaSil
  13. 3.sezonu çıktı mı ="""

    YanıtlaSil
  14. Bence 2021'i göremeyeceğiz :'(

    YanıtlaSil
  15. bende çok uzun zamandan beri 3. sezonu bekliyorum. arada sırada girip bakıyorum çıkmışmı diye. hep bu sayfaya giriyor , 3. sezon çıkmış olup da belki yorum yapmışsınızdır diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kdkskdmfdmmdmd inan çıksa hemen izler yorum yaparım ama çıkmıyor işte :(

      Sil
  16. Ek bölümleri nerede bulabilirim sadece 2 ova var! Nanami kurtarabilecek mi ya? Neler olacak! Ek bölümleri nerede bulabilirim lütfen söyleyin!

    YanıtlaSil
  17. Bence nanami yuki nin reaksiyonu olabilir genellikle dizi film ve animelerde reaksiyon kullanılıyor

    YanıtlaSil
  18. Sene 2021 hala 3. Sezon çıkmadı aw JSJSSKS elbet bir gün ulan korona bile çıktı bu animenin 3. Sezonu çıkmadı 😭😭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim hala bekliyo musun gerçekten sldgjvslhbsnhsjn baya bi geç gördüm ama yıl olmuş 2021

      Sil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka