19 Ocak 2016 Salı

Himouto! Umaru-chan // Anime Yorumu

Herkese merhaba!

Yazmayalı çok oldu değil mi? :') Aslında bunu pazar günü yazacaktım ama babam gelmişti :3 Babam işi sebebiyle şehirdışında yaşıyor, izin alabildiği sürece görüşüyoruz... Pazar günü de sadece 1 gün izni varmış ve yine de gelmiiş ヽ(o^―^o)ノ

Dün de tetanoz aşısı olduk zaten. Küçüklüğümden beri aşıyı duyunca korkmam veya kaçmam ama çok gerilirim. Bu sefer sınıfın cesur kızı imajımı korumak amacıyla sakin kaldım. Ve kesinlikle korkulacak bir şey olmadığını anladım, hiç acımıyor ama aşı sonrası ağrıyoor ;-;



Anime türü  Komedi, Okul, Slice-of-Life
Bölüm sayısı  12
Yapım  2015

Konu: Umaru, ağabeyi Taihei ile birlikte şehirde yaşayan, 16 yaşında popüler ve güzel bir genç kızdır. Dışarıdan bakıldığında, yumuşak kalpli ve de ilgilenen bir kız kardeş gibi görünmektedir, fakat evde gerçekte nasıl biri olduğunu kim bilebilir ki? Evdeyken tek yaptığı şeyler uyumak, oyun oynamak, televizyon seyretmek, abur cubur yemek ve de kola içmektir... Bütün ev işlerini ağabeyine yaptırmaktadır. Arkadaşları eve süpriz ziyeretine gelip "gerçek Umaru'yu" görecek olursa diye kendine bir kamuflaj geliştirmiştir. Herkese kendisinin Umaru'nun küçük kız kardeşi olduğunu söylemektedir. Taihei, kız kardeşinin bu ikili tutumu arasında gidip gelsede, komik ve de sevecan küçük tatlı kız kardeşinde nefret edemez.
kaynak: anisekai.com

Bu animenin ve Umaru'nun tatlılığını nasıl dile getirsem bilemiyorum... Daha ilk bölümden tiryakisi oluyorsunuz. Ayrıca Umaru'nun chibi haline o kadar alışıyorum ki normal Umaru olduğunda tuhaf geliyor :D

En sevdiğim şeylerden biri ise opening! Bugüne kadar en sevdiğim opening'ler Tokyo Ghoul Unravel ve bu ^-^ (Allah'ım ya, hatırladım da Unravel hastası olmuştum bir ara sabah akşam dinlerdim)



Karakterlerin çizimi çok iyiydi, özellikle Umaru şımarıklaştığında chibi yapmaları çok daha tatlı bir hava katıyor :3 İlk bir blogta gördüğümde bu olayı anlamamıştım. 


Ayrıca kendisi tam bir Jun Piece severdir. 

Toplum içinde Umaru: Popüler, nazik, yardımsever, çalışkan, çok iyi piyano çalar, iyi yüzücüdür, mangalarla, animelerle ve diğer erkeksi şeylerle alakası yoktur. En iyi arkadaşı Ebina.



Gerçek Umaru: Tembel, dağınık, şımarık, yatmayı, bilgisayar oyunlarını, animeleri ve mangaları seven biridir. En sevdiği şey koladır! Her türlü yiyeceğin kolanın yanında çok iyi gittiğine inanır. En iyi arkadaşı Kirie. (Kirie onu Umaru'nun küçük kardeşi olarak tanır.)

Bir de UMR var. Umaru'nun oyuncu kimliği. Onun da arkadaşı Sylphyn. Bir kere oyun salonuna gitti mi bir sürü ödülle dönüyor...



Umaru'nun şu başlığından çok istiyorum yaa... Çok tatlı değil mi? Ananeme böyle bir şey diktirebilir miyim kii? Dikse koşa koşa gider pembe tayt da alırım.. 


Aşırı tatlış bir anime. İzleyin, izletin! :3 Puanım:


 Hemen izlemek için tık tık.

Görüşmek üzere!

12 yorum:

  1. Toplum içinde umaru, gerçek umaru kısmına bayıldım ama shoujo mu yoksa çocuk animesi (kodomo) tadında mı merak ettim doğrusu ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anime romantizm ağırlıklı değil, çocuk animesi de sayılmaz pek. Nasıl cevaplayacağımı bilemedim, yoruma bir süre baktım ;-;

      Sil
    2. Hahah ana karakter bal küpü gibi çok şeker. Çocuk animesi tadında sandım bir an olsun :) Yaşasın Anime Blogları !!

      Sil
  2. Birinci bölümden yazıyorum, hayatımda bu kadar bencil ve sinir bozucu bir kız görmedim ben. :D Bir de hiç çaba göstermeden her şeyi tam yapıyor ya delirdim delirdim skjfhsd.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de 1. bölüm tepkim buydu :3 Zamanla Umaru'nun tavırlarına alışıyorsun merak etme :D Yine de abisinin yerinde olmak istemezdim ;v;

      Sil
    2. Cips, kolaaa, cips, kolaaaa, cips... Kilo da almıyor mübarek.

      Sil
  3. Şu blockquetları nasıl buluyorsun bayılıyorum ! Anime izleyemiyorum, sıkılıyorum 2-3 bölüm sonra kesin izlemem gereken birkaç anime var mı ? Yazını çok sevdim ♥_♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kodlarını kendim yazıyorum hep, bulmuyorum *ego* eheheh :D Belki de yanlış animeler izliyorsundur. Bak benim izlediğim ilk normal anime (normal dedim çünkü ilki ecchi çıkmıştı kfjhbdfk) Kaichou wa Maid-sama! Harikadır, tabii eğer romantik seviyorsan...

      Teşekkür ederim ^^

      Sil
    2. Vallahi ben asla böyle kod yazma filan uğraşamam helal olsun sana :) Romantik severim bakacağım şimdi belki animelere karşı olan görüşüm değişir ♥ :) ♥ Yok canım yapıyorsun işte, egolan biraz hihihi :D

      Sil
    3. Hemen baak, sonra gülmek istersen de bu animeye bak :D

      Sil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka