18 Ağustos 2016 Perşembe

Suicide Squad // Film Yorumu


Yine beklediği filmin vizyon günü kim gitti? Beeen! Birkaç soruna rağmen gidebildiğim için mutluyum. Merakla Beklediğim Filmler yazımda filmden bahsetmiştim; o yazıyı da Ocak ayında yazdığıma göre kaç aydır beklediğimi anlayın...

Tür: aksiyon, fantastik
Yönetmen: David Ayer
Oyuncular: Margot Robbie, Will Smith, Jared Leto...



Filmin konusu:
Amanda Waller'ın (Viola Davis) önderlik ettiği gizli istihbarat servisi ARGUS, mücadele ettiği gizemli bir örgütlenmeyi yenebilmenin tek yolunun hapiste tuttukları tehlikeli suçlulardan bir ekip kurmaktan geçtiğine karar vererek İntihar Timi'ni oluşturur. Kurallar basittir, en ufak bir itaatsizlikte öldürülecekler, ancak görevi başarmaları halinde hapis süreleri azaltılacaktır. Ancak Harley Quinn (Margot Robbie), Deadshot (Will Smith), Killer Croc (Adewale Akinnuoye-Agbaje) ve arkadaşlarının görevi adeta imkansız bir görevdir, çünkü tahmin edemeyecekleri kadar güçlü bir düşmanla karşı karşıya geleceklerdir. (sinemalar.com)
Suicide Squad'ın çizgi romanını okumadım ama çizgifilminin birkaç bölümünü izlemiştim, karakterleri biraz daha farklıydı. Çizgifilmi baya hoşuma gitmişti.

Filmi kimse beğenmemiş, ama ben beğendim aslında. Yani hoşuma gitmeyen özellikleri de var. Mesela flashback'ler çok kötüydü, zırt pırt flashback koyuyorlardı. Ayrıca filmde 3 günde aile oluyordu takım, pek sıkı fıkılardı.

Fragmanlar müthişti, o yüzden tüm geeklerin beklentisi tavan yapmıştı, film fragmandan öte bir şey olmayınca kimse beğenmedi tabii. -Şuraya da bir fragman sıkıştıralım-

Ayrıca filmde göz yaşartıcak derecede Joker ve Harley'nin arası iyiydi. Joker'in o kadar iyi davrandığını hatırlamıyorum ben. :|

Bence bütün oyuncular çok iyiydi, ben biraz da o yüzden beğendim filmi sanırım. Margot Robbie Harley Quinn'i gerçekten iyi canlandırmıştı, Deadshot ve Diablo da oldukça iyidi. Joker... Gangster Joker'di. Daha önce bu Joker'i görmediğim için tuhaf gelmiş olması normal bence.


Ama en sevdiğim karakter Amanda Waller'dı sanırım, o nasıl bir kadındır yahu. Tamam, şeytan olabilir ama hayranlık uyandırıcı. *-*

Puanım: 
3.5
Buraya filmin ultra kuul soundtrack'ını bırakıp kaçıyorum. Bir sonraki yazıda görüşürüz~

9 yorum:

  1. Seni seniiii! Benden önce yorumunu yapmışsın 😞 Bence film güzeldi çok film izleyen bir insanda değilim seyretmeyi sevmem efsane serileri kast etmiyorum tabii, açıkçası böyle comicsleri çok okumam ama çok anormal olmakla birlikte batmanda bile Joker'i tutuyorum 😏 Herneyse çok uzun değildi ve güzel anlatmışsın ben çok beğendim yazını görülürug fkfkfn 👋🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzledikten 6 gün sonra yazdım, benden önce yazabilirdin B| Batman'da herkes joker'i tutuyordur *batmani hiç sevmem*

      Sil
  2. izlicem ivit. geçen hafta ghostbustersa gitmeyi seçmiştim. izlerim. koreden de şimdi the age og youtha başladım yenilerden w de izlicem evet sağool. izliyon mu sen. blogun ne şeker yaaa iyi ki geldin de gördüm yaa görüşürüüz yineee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyuncuları -karakterleri merak ediyorsan izle ama olay namına pek bir şey bekleme bence :) W izlemez miyimm, izledim de çok da beğendim. :) Bak hatta şimdi yazıyorum bloga..

      Yine bekleriiz.. ^^

      Sil
  3. Filmi izledikten sonra Harley Quin fanı olan ben :) Çok beğendim filmi bende.. Harley Quini ve Deadshot ı parlatmışlar filmde bence .. Keyifliydi. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Margot Robbie hakkını vermiş vallahi. Aynen, filme ikisi de favorimdi. ^^

      Sil
  4. heeey sen ismini değiştirdin de miiiii :))))

    YanıtlaSil
  5. son yazıma bi baksana amaaa :)

    YanıtlaSil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka