3 Kasım 2016 Perşembe

Eski Defterleri Karıştırmak


Merhaba merhaba!

Geçenlerde nereden aklıma esti bilmiyorum, belki de hoşlandığım çocuk hakkında yazdıklarımı okumak içindir, eski yazılarımı açıp okumaya başladım.

Hani bir günlüğünüz olur, yaza yaza artık bir kenara kaldırılma süresi gelir, zaten gözünüze çirkin gelmeye başlamıştır... Yeni bir günlük alırsınız, ve o günlüğü eskisinden daha iyi seçersiniz. Hislerinizi, yaşadıklarınızı, deneyimlerinizi daha düzgün yazarsınız ama hiçbir zaman o ilk günlük gibi olmaz.



Ve bir gün o günlüğü sakladığınız yerden çıkarıp okumaya başlarsınız.

İlk yazılarımı okumak çok ilginçti. Hepsini okumadım ama dedim ki "ben bu yazılarla nasıl 130 küsür okuyucu yaptım?". Belki de çocuksuluğum, heyecanım tatlı gelmiştir. Gerçi ben kendimi ağır ergen olarak buldum ama. ( ̄▽ ̄;;)

Neyse, kendimi o kadar gömmemeyeyim, bazı yazılarım o kadar kötü değil. Kötü bulduklarım içinde aşırı heyecan ve duygu olanlar. Bir de kafamdakileri sanki siz biliyormuşsunuz gibi yarım yamalak anlatmışım, okuyunca ben bile anlamadım. :> Yoksa hala yapıyor muyum? ;;

Gerçi yeni yazdıklarımı da bazen beğenmiyorum ki. İyi tarafından bakarsak artık zırt pırt tasarım değiştirme ihtiyacı duymuyorum, 3 ay aynı tasarımı kullandım, yey~!

Şimdii, derslere gelirseek... Gelmesek mi?

Her zamanki terane. Okul dışında derslerin yüzüne bile bakmıyorum. Saat 4.30'da eve geldim, hala bilgisayar başındayım. :'> Ay hem de yarına bir ton ödevim, Kimya'dan da çalışmam gerekn bir quizim var!

Ders sayısı niye arttı ki yiaağ, tamam Tarih, Edebiyat, Fransızca, Kimya güzel ama diğerlerine ne gerek vardı.... Bir de bölüm seçme şeysi 11. sınıfa kaymış... 2 sene öleceğim yani.

Ya sevgili MEB, ya da Allah'ım mı diyim kime sesleniyim, neden hep kötü matematik öğretmenleri çıkarıyorsun karşıma? Hani tamam, geçen seneki yine iyiydi de, bu seneki niye hep anlatmadığı şeyi bize çözdürüp bize anlattırıyor? Hani anlarım, çabalamamamızı istiyorsun da be adam, bari anlamayanlar için düzgünce baştan anlat!

Bir de biliyor musunuz, derste soru sormak için ne kadar parmak kaldırsam, ne kadar 'Hocaağağağağm!" diye bağırsam fayda etmiyor. Bakmıyor adam ya, bak-mı-yor! Gerçi bende de sorun var, biri o soruyu anlatsa ve ben anlasam bile sonraki soruda yine tıkanıyorum. 14'ünde de sınavım var. ;_;

Bana sayısal derslerde şans dileyin~! İhtiyacım olacak.

Bu sıralar da çok ıvır zıvır yazdım kusura bakmayın, yeni başladığım bir dizi var, onu yazarım beelki...

xxxx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka