14 Haziran 2016 Salı

Lucky Romance // Dizi Yorumu

Dizi posteri
Herkese merhaba!

Koreanturk'un yeni favori dizisi Lucky Romance'ı tanıtmak istedim, dün son yayımlanan bölümü izledikten sonra...

Açıkçası karakterlerin tipi, özellikle asıl oğlanımızın tipi tuhaf geldiği için başlamadım diziye. Ne ön yargılıymışım! İzleyince dizide ondan tatlısı yok dedim yahu! Bir de dizideki karakterlerin hiçbiri de sevimli olmaya çalışan Korelil tipinden değil. Her dizide bir tane olurdu aslında ama...

Yönetmen: Kim Kyung-Hee
Senarist: Kim Dal-Nim
Bölüm Sayısı: 16 (henüz tamamlanmadı)
Yayın Tarihi: Mayıs 2016
Dili: Korece
Ülke: Güney Kore

Konu: Sim Bo Nui küçüklüğünden beri etrafına uğursuzluk yaymaktadır. Bu yüzden dışlanmıştır, anne babası ölmüştür, kardeşi bitkisel hayattadır. Kardeşinin kaza yaptığı günden falcılara inananmaktadır. Bir gün, falcı ona kaplan yılında doğan bir erkekle bir sonraki dolunaya kadar yatmazsa kardeşinin öleceğini söyler. Sonrasında Bo Nui falcının kaplan yılında doğan birini aramaya başlar...
İlk başta Bo Nui'nin illa kaplan birisiyle yatmaya çalışması saçma geldi, ama daha önceden falcının dediğini yapınca olmuştu, bu yüzden tamam dedim. Büyük ihtimalle Shim Bo Nui de aynı şekilde düşünmüştür. :p

Neyse başrollerimizi de koyayım:


(resimlerin üstüne gelerek isimleri görebilirsiniz.)

Başroldeki kızımızı, yani Shim Bo Nui, görünce yüzü çok tanıdık geldi, She Was Pretty'de oynamamış mıydı ya dedim. Öyleymiş! Ya bu kızın tipi çok mu talihsiz duruyor, her dizide talihsiz rol veriyorsunuz. Hem bir kere bile Hwang Jung Eum'un güzel giyindiğini göremeyecek miyiz? Kot üstüne etek?? Ama ne yalan söyleyeyim her şey yakışıyor, kıyafetleri saçma bulsam da beğendim çoğunlukla. :) 

Şu Soo Ho'nun tipi ilk çok kötü geldi, bunu nasıl oynatmışlar ya dedim, izledikçe ne kadar sevimli olduğunu düşündüm. Hele gülüncee! Ekran alıntısı almayı unutmuşum, o derece! Bu arada Soo Ho 200 IQ puanına saip olsa da konu aşk olunca saftirikleşiyor söyleyeyim! :3

Diziyi artık sadece Soo Ho için izleyeceğim neredeyse... Abi bir insan o kadar mı tatlı olur ya? *aşık Moka vol. 1*

Şu Amy ne gıcık ya! Konuşması, tipi, Soo Ho'ya yavşaması... Her şeyi elde edenilirmiş gibi davranması... Ay, içim şişti... Gun Wook nasıl yanında tutuyor anlamadım ki. Gun Wook demişken... Çocuğun tipi de tuhaf geldi, biraz Çinli gibi sanki, ama çok yakışıklı yaa! Onun için çok üzüldüm çok... Biraz hayırsız evlat gibi geldi. Babasını kaç sene sonra arıyor... Neyse inşallah ileriki bölümlerde bulur diyelim..


Karakterleri çekiştirmeyi bırakıp diziye dönersek...

Gerçekten şu kaplanla yatma olayı çok saçma! Ne badireler atlattı kızcağız o falcı yüzünden... Neyse senaristimiz azıcık saçmalamış gibi, tabii öyle falcılar Kore'de olabilir de. :P Yine de dizi güzel gidiyor şuan. Artık falcı olayını pek takmadığım için dizi keyifli geliyor. 

Dizi insanı merak içinde bırakan cinsten. Güncel beklemeyi sevmiyorsanız bir süre sonra başlayın derim. Ben heyecanla 7. bölümü bekliyorum. 

Puanım: 


Hayırlı ramazanlar! Görüşmek üzere!

8 yorum:

  1. Çok güzel bir tanıtım olmuş ancak son zamanlarda kore dizilerini sevmemeye başladım :(
    Yani bunaldım yaaaa şuan japon dizilerine saldım ama daha yaza yeni girdik izlerim :)
    Hem Hwang Eun Jung seviyorum ya bu roller ona yakışıyorrr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara diziler birbirine benzemeye başlamıştı, ben de yeni yeni başladım izlemeye :) Ben de japon dizilerine başlayacağım yakında bakalım 😊

      Sil
  2. So nun da! Çok gördüm bu diziyi, tam başlayacaktım zaten sınav stresi var bir de bununla uğraşamam dedim ve izlemedim sınavlar bitsin deli gibi dizi izleyeceğim, harika bir yazıydı yazılarını özlemişim *aşk imoji* ♥_♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömrümüzün sonuna kadar sınavlar bitmeyecek sanırım. :) Özletmem bir daha. ^-^

      Sil
  3. çok güzel ve komik ve fesa tlwdsdd

    YanıtlaSil
  4. Hiç izlemeyi düşünmedim bu diziyi :3 Ellerine sağlık ^^ *

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O nasıl yorum :D Artık düşünüyorsundur umarım :D

      Sil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka