29 Haziran 2016 Çarşamba

Omoi, Omoware, Furi, Furare // Manga Yorumu


Herkese merhaba! Şu sınav yüzünden bloga olan hevesimi kaybettim sanırım. İlk açtığımda ne kadar hevesli olsam da çok az yazar oldum. Affedin benii (⌒_⌒;). Gerçekten yazmak için çok çabalıyorum aslında. Ancak bir türlü başladığım yazı bitmiyor efenim! Neyse...
Tür: Romantizm, Shoujo, Okul Hayatı, Dram
Yayın Tarihi: 13 Haziran 2015
Yazar, Çizer: Io Sakisaka
Konu: Birbirinden çok farklı 4 kişinin hikayesi. 
Her ne kadar psikopat, fantastik, macera sevsem de shoujo okumayı çok seviyorum! Her shoujoda mutlaka bir shipim, bir evimin erkeği modelim oluyor. Hehehe mangakalar biraz fazla mükemmel erkek çiziyor ben ne yapayım?




Ama ben her shoujoyu da okumuyorum efenim! Beni saran bir şey olmazsa -özellikle artık shoujolar hep birbirine benzediğinden daha da seçici oldum- bölümü bitirmeden bıraktığım oluyor. Bu manganın özelliği aşk üçgeni değil aşk dörtgeni olması! Spoiler olduğunu sanmıyorum ilk bölümden kimin kime aşık olacağını anlıyorsunuz, biri hariç. Tabii ki onu belli etmemek için hiçbirinin kimi sevdiğini söyleyemiğicim.


Şu Yuna, saftirik, kawaii -yani klasik shoujo kızlarına benziyor ama o kadar değil. Tamam sürekli iyi niyetli olması ve acı çekmesine rağmen bir şey yapmaması açısından çok sinir bozucu ama Yuna farklı olarak çabalıyor. Bana biraz Sawako'yu hatırlattı haa.. 

Benim gibi bu hallerini görmeniz için sabırla Yuna'yı desteklemeniz lazım. En başlarda masal karakterine mi aşıktı neydi... Çok saçma gelmişti, sonra düşündüm ki: Biz de manga karakterine aşığız yahu, aynı şey! :D


Bir diğer sevdiğim karakter Rio. Klasik anime bad boyu sansam da, hani şu çok havalı olup
sürekli aşk itiraflarını reddedenler, sürekli soğuk bakanlar falan filan, öyle değilmiş işte. Zaten hep klasik karakter gözüyle bakıyorum artık, beni şaşırtıyorlar. O değil de Rio çok düşünceli, tatlış bir tipmiş aslında, ama kendine saklıyor. *-*

Aşağıda ağır spoiler var, bakmayın benden söylemesi. Tam bir bölüm sayısı veremiyorum ama yine de 10. bölümden aşağı olanlar bakmasın. Benden ileri bölümde olanlar aşağıdaki kafa karışıklığıma derman olursa sevinirim. :')
Ya aslında şu dörtgen olayı ne zaman çözülecek çok merak ediyorum. 11. bölümde kaldım ben galiba, hala Yuna Rio'yu, Rio Akari'yi, Akari Kazo'yu seviyor. Kazo'nun ne idüğü belli değil daha. -,- Yani Akari'den hoşlanıyor gibi ama kesin bu mangada bir cinlik vardır diye Yuna'dan şüpheleniyorum. :|

*nolacak bu manganın akıbeti öüüğ*
Uzuun zaman sonra yeniden shoujo okumak güzeldi ya, hep ekşınlı ekşınlı manga, nereye kadar? Bu tatlı shoujomuza puanım:
Zevkle okuyabilirsiniz. ^-^ Manga-tr'de yoktu diye hatırlıyorum, Bato.to'dan veya indirerek okumanız gerekiyor. Bato.to da üyelik istiyor, malum. Herhangi bir sorunuz olursa bana sorabilirsiniz. ^-^


Online okumak için tıktık. İndirmek için tıktık.

12 yorum:

  1. Eskisi gibi manga okuyamıyorum net üzerinden ama shoujou'dan bende vazgeçemiyorum. ^^ Bende geçen yıl bir tane keşfetmiştim, bölümleri az olduğu için ertelemiştim. Manganın ismi sanırım Alisa idi. İki ikiz kız kardeşi anlatıyordu, biri diğerinin yerine geçiyordu. Tavsiyem olsun. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alisa manga diye yazdım Google'a ecchi karakterler çıktı (⊙_⊙) Senin söylediğin sanırım 'Arisa' :D

      Sil
    2. Ayy evet evet Arisa bende yazarken emin olamadım. :D

      Sil
  2. Çizimler Ao Haru Ride ve Strobe Edge benziyor diyecektim ki mangakaların aynı olduğunu fark ettim :'))) O mangaka aşırı kanserli ya bi mangasını daha okumaya dayanamam galiba jhdhsf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bütün mangalarını okudum B| Ao Haru Ride kadar kanser geçirmedim ya emin olabilirsin... AHR... Neydi o ya...

      Sil
    2. Ao Haru Ride'nin mangası bitti mi? Ben en son çıldırmak üzereydim mangası yüzünden. :D

      Sil
  3. Ya bende çizimler benziyordu diyecektim ao haru ride ile aynımış ve ben bu mangayı hatırladım yani bu mangadan haberdarım ve ilk bölümünü okumuştum ve puzzmos mu öyle manga okuma şeydi diye bir sitede bu mangayı çeviriyordu sanki ¿¿
    Emin olamadım ...
    Çok iyi oldu bu benim için hemen okumya başlayacağım sağol Moka Chan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Puzzle Subs ilk 4'ten sonra mangayı Tumitut'a bıraktı. Puzzmoş'tan da okuyabilirsin mangayı :) Linkini de buraya bıraktım :)

      Sil
  4. Bloğuna şöyle bir göz gezdirirken düşündümde acaba bu 57214717. bloğunmudur?Burayı bulana kadar anam ağladı,zaten gebermişim ramazandı bayramdı saçma salak işler.
    (Şuanda boş gözlerle ekrana baktığını hissedebiliyorum.)
    Not 1:Beni tanıyıp tanımayacağını merak ettiğim için isim yazmadım.
    Not 2:Evet,tüm bir ayın atarını bu yazıya kustum.
    Not 3:Ve yine evet,bu yorumun yazıyla alakası milyarda sıfır.Ama gidip eski yazılarına mı yorum atsaydım yani? :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi Kinu mu acaba deseem saçma sapan randomlar yok o yüzden emin değilim... Ama Kinu dışında hem hesabı olmayan, hem de buraya daha önce uğramamış arkadaşım yok. O yüzden Kinu musun acaba? drhtj

      Sil
    2. Kinu'da kimmiş yahu,tanımıyorum öyle birini... Eheheh,bilerek random atmamıştım sdfghjkludahfuf Olum çok ciddiyim bloğunu bulana kadar dünya iflas etti dfghjk -Kinu

      Sil
    3. LAĞAAAN NERLERDESİN SEN KIZIM!?!!? SENİ NASIL ÖZLEDİM, HATTA ÖZLEDİK BİLİYOR MUSUN SEEN! TEYOK BİTTİ KİNU HANIM HALA YOK!1!!!1

      Sil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka