16 Ocak 2016 Cumartesi

Oh My Venus Yorumu // Dizi Yorumu


Merhabaa!

Tipine bittiğim So Ji Sub'un sonunda bir dizisini izlediğim için artık muradıma erdim! Dizi daha çıkmadan fragmanını gördüğümde diziye vurulmuştum zaten. Sonra gün saymaya başladım :3 Elbette sırf So Ji Sub için değil...

Konu: Kim Young-Ho Hollywood yıldızları için kişisel antrenörlük yapmaktadır. Varlıklı bir aileden gelmiş olmasına rağmen çocukluk yıllarında büyük bir sakatlık geçirmiştir. Sabır ve inatla sorunların üstesinden gelindiğine inanmaktadır. Kang Joo-Eun gençlik yıllarında güzelliği ile nam salmıştır. Şimdiyse 33 yaşında bir avukattır. O zamandan beri epey kilo almıştır. Erkek arkadaşı tarafından terk edilmiştir. Doktorunun da sağlık sorunları olduğunu söylemesi üzerinde kilo vermek için Kim Young-Ho'yu tutar.
    Kaynak: yeppudaa (fragman ve diğer oyuncu bilgileri için linke tıklayın)


Dizinin en sevdiğim yanlarından biri çoğu dizide olduğu gibi erkek ve kadının birbirlerinden hoşlanması ama bir türlü açıktan belli etmemeleri olayı yoktu. Daha ilk bölümlerden (kazayla da olsa) öpüştüler *-* Hala nasıl olduğunu çözemedim, Burun falan çarpması gerekirdi... Neyse, dizi genellikle uzuun detaylardan kaçınmıştı.


So Ji Sub ve Shin Min Ah kesinlikle çok yakışıyorlar! Evlenin siz! Ya da durun evlenmeyin, So Ji Sub hayranları intihar edebilir...

Bir de hep 1. kıza aşık 2. erkek, 1. oğlana aşık olan 2. kız karakter yoktu ya.. En çok ona sevindim. Onlar için de kalbim ayrı ağrıyor çünkü ;-;


En sevmediğim karakter Kang Joo Eun'un 15 yıllık sevgilisiydi... İtici bir karakterdi bence. 2 ilişkide de doğru düzgün sevgili olamadı... 

Kang Joo Eun da arada itici geldi. Çok ukala olduğu zamanlar... Avukat olmasından kaynaklanıyor olabilir. Ama şirin değilsin dostum... Ayrıca stilisti kim bunun ya, ben hep Kore dizilerindeki kadın kıyafetlere bayılırım bunun ki bir tuhaf...


En güldüğüm yerlerden birinin gifini buldum :D Kang Joo Eun, Young Ho'ya bir nevi öpücük atıyor ama o sırada çocuklar geliyor... Sonra da nefret hareketi yapıyor, çaktırmıyor.


Dizi yakın zamanda 16. bölümde final yaptı.. Final sürprizini Kang Joo Eun yaptı *-* Hem sevindim hem üzüldüm yani sürprize. Gamzeler tekrar yok oldu...

Bir de diziye hep yakışıklıları mı almışlar yahu, şunların tipe bak. ^^



Dizide en sevdiğim OST, Only You şarkısıydı. Beatiful Lady de oldukça güzeldi ama :>> Aşağıya ikisini de koydum.



Sizce hangisi daha güzel? 


6 yorum:

  1. Bu dizi olaydı yaaa :D Shin Min Ah ve So Ji Sub olmasaydı bu diziyi bu kadar sevmezdim sanırım. Çünkü klişe konusu olmasına rağmen bu iki oyuncu diziyi bence baya yükseltti :D So Ji Sub ve Shin Mi Ah ı bende yakıştırdım ama Shin Min Ah ın sevgilisi var.Hemmmdeeee Kim Woo Bin tatlişkosu :D

    So Ji Sub ve Shin Min Ah dışında giftekiler(iki adet taş parçası mı desem :d) diziye ayrı bir hava kattı. Hele Henry nin ingilizce konuştuğu sahneler al evde besle resmen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shin Min Ah'ın sevgilisi mi var... Hayallerimi yıktın Kenzi. ;-;

      Cidden Henry çok şirindi yaa :3 Meağğm deyişini yirim ♥-♥ Ama en çok Sung Hoon benim bebeğim *-*

      Sil
  2. Yılın bombesi, yılın dizisi, yılın çifti, muhteşem uyum!
    Bende dayanamayıp bitmesini dahi beklemeden postunu yazmıştım :)
    Kalemine sağlık, çok keyifli idi. ostlar şahane yaa ne dinledim :)
    final ile 15 bölüm geri sar oldu :) nerden buldun bunları, diyen adama yazık oldu :)
    Merve Canbaz'dan geldim, iyi ki de gelmişim, bana da beklerim ki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogu açmadan önce de tumblr hesabıma yazmıştım ben de. İnsan bekleyemiyor :) Hemen geliyorum :)

      Sil
  3. Yaa evet harika bir diziydi buu! Bitmesini hiç istememiştim, ama daha çok oyuncular izlettirdi senaryo değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya senaryo da fena değildi bence, biraz sıradan kabul ediyorum ama... Çok mükemmel diyemem. :)

      Sil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka