30 Nisan 2016 Cumartesi

Yaşasın Özgürlük!


Neden bilmiyorum, her yazı yazmaya kalktığımda dikkatimi başka şeyler çekiyor ve yazıyı yazmam 3 günümü alıyor. Bu yazıya 28 Nisan'da başladım, bir şeyler karaladım, sildim ve şimdi tekrardan yazıyorum. "Yeter bu kadar oyalanmak Moka!" deyip açtım şarkı listemi yazıyorum.

Neyse, asıl konu sonunda sınava girip zaferle çıkabilmiş olmam!

Sonunda TEOG bitti!

Sonunda...

Özgürlük!



Ama okul bitmeden hala kısıtlı bir özgürlüğüm var... Hatta pazartesiye kadar özgürlüğüm var... Önümüzdeki hafta benim için not haftası, pazartesi İnkılap defter kontrolü (ben daha bir kelime yazmadım), salı resimden not, çarşamba Müzik ve Teknoloji Tasarım'dan sınav notları... Kısacası korkunç bir hafta! 

Tüm öğretmenler her şeyi TEOG'tan sonraya bıraktı. Bu yüzden de diyorum ki keşke bir tane daha TEOG olsa. :) Seve seve çalışırdım yeminle...

Sınav sonuçlarıma gelirsek...

Henüz İnkılap ve Din sınavlarını kontrol etmedim ama onlar da geçenkine göre iyi geçti. Matematik'ten 13 doğru, Türkçe ve Fen 17 doğru ve İngilizce tam! Türkçe'den 3 yanlış beklemiyordum ama genel olarak hepsi çok iyiydi! Evet, Matematik de... 

Şimdi odaklanmam gereken okul ortalamam...

Galiba bir meslek bulana dek sınav telaşları hiç bitmeyecek değil mi?

Güncelleme: Blog tasarımında bahar havası olsun istedim, hem de rahmetli Clara (ruhuna fatiha kfjhnk) anısına özel bir şey yapmak istedim. Doctor Who'da en sevdiğim yol arkadaşı o oldu...

7 yorum:

  1. Doctor Who'ya bende bayılıyorum ço kgüzel olmuş tasarım, ah benim daha 50 gün var özgürlüğe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hemencecik kavuşursun o zaman. :)

      Sil
  2. Senin adına çok sevindim! :D Son yazıyı okuyunca istmsizce güldüm. Açıkçası benim Doctor Who'da en sevdiğim yardımcı Donna olmuştu. Clara'ya ilk geldiği sezon ısınamadım ama Capaldi ile olan uyumu harikaydı. Gittiğine çok üzüldüm. :) Bu arada seni mimlemiştim haberin olsun! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında Clara Matt'in yol arkadaşıyken ennn nefret ettiğim companion olmuştu, dediğin gibi Capaldi ile çok tatlı bir uyumu vardı ve birden çok sevdim Clara'yı. :3 Haber verdiğin için teşekkürler ^^

      Sil
  3. Ben en çok Amy li bölümleri seviyordum sanırım :)

    Ah teog sonrası bizim ev de rahatladı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin evden teoga kim girdi ki? Kusura bakmayın, geç yanıtladım; daha önceden yazdığım yanıtı yayınlamayı unutmuşum (⌒_⌒;)

      Ben hem Amy hem de Rory'li bölümleri seviyordum. İkisi çok tatlıydıı ^^

      Sil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka