9 Nisan 2016 Cumartesi

One Punch Man // Anime Yorumu


Merhaba herkeseee!

Az önce bitirdiğim One Punch Man animesini sıcağı sıcağına yazayım dedim. Bayağıdır anime yazmıyorum da... Okul falan derken 2 aydır sadece iki anime izledim ya, biri bitmedi biri bu işte. Teog...

Animelerde fantastik ve komedi türü favorim, ikisi birlikte olursa daha iyi olur tabii. Bu animeyi türüne göre seçip izlememiştim ama; sürekli bu animeyi görüyordum (tumblr, twitter vb yerlerde) üstelik sürekli şu ifadeyi görünce merak ettim :D



İlginç bir surat ifadesi... Ayrıca kel. Kel baş kahraman.. Asıl karakterler hep havalı olurdu ama... Saitama değil :D Değişik bir anime. Hemen yoruma başlıyoruum!


Anime Türü: Aksiyon, Komedi, Seinen, Süper Güç
Bölüm Sayısı: 12
Yapım Yılı: 2015
Konu:Saitama bir işe girmeye çalışan sıradan bir gençtir. Tuhaf bir yaratık bir çocuğa sataştığında Saitama çocuğu kurtarır ve çocukluk hayalinin süper kahramanlık olduğunu hatırlar, ve süper kahraman olmayı kafasına koyar. Ana kahramanımız o kadar çok antrenman yapmıştır ki sonunda tüm saçlarını kaybetmiştir ve aynı zamanda tek bir yumrukla tüm düşmanları alt edebilmektedir. Sonuç olarak da savaşları bu kadar kolay bir şekilde kazanmaktan bıkmıştır. Genos adında bir Cyborg da Saitama'nın gücünü görür ve onun öğrencisi olmak ister.
İzlediğim, içinde zerre shoujo geçmeyen ilk animeydi. (⊙_⊙) Benim için yeni bir şeydi yani. :D Nasıl izledim bilmiyorum. Her türlü ship bendedir. Ama Puri Puri Prison ve Genos biraz daha yakınlaşsalardı Puri-chan hatrına onları destekleyebilirdim. :D

Anime büyüklere (15 ve üstü gibi) hitap ediyordu sanki. Ne bileyim her kitleye hitap eden animeler biraz daha farklı sanki. Çocukların izlemesine uygun olmayan şeyler vardı, Puri-chan eşcinseldi mesela... Üstelik dönüşüm geçirince çıplak :c

Melek stili!!
Saitama beni çok etkiledi.. Mangakanın öylesine, dalga geçen bir karakter yaptığını düşünebilirsiniz ama öyle değil. Her daim kimseyi ciddiye almayan ve çok aptal duran suratının altında çok zeki ve kahraman yürekli bir insan yatıyor. Sırf tüm süper kahramanlara laf gelmesin diye sahtekarmış gibi davrandığında aynı Genos-kun gibi ben de çok etkilenmiştim 。゚・ (>﹏<) ・゚。 

Zekasını belli eden bir sahne daha
Genos, Genos... Bir türlü çözemedim şunu. Adam güçlü gibi gözüküyor, içinden baya enerji patlamaları vb çıkarıyor ama bir kere bile dayak yemediği dövüş yok yahu. Valla senseisiz bugünlere kadar nasıl gelmiş hiç anlamadım! Yakışıklı çocuk ama hayal kırıklığı... Yapmışlar olmamış.

Puri Puri Prison! Animedeki tartışmasız en tatlı karakterdi! :D Dönüşümü bile beni baya güldürmüştü. Sailor Moon'u hatırlattı. Gay olabilir ama çok cesur ve kesinlikle kahraman!


Çok eğlenceliydi. Yakında mangasına da başlayacağım. Aksiyon mangaları genellikle karışık gelir bana ama bakacağım bi'. Animesi böyleyse mangası nasıldır kim bilir?

Puanım:

Son bölümlerde çok etkilendim ama nedense canım 5 vermek istemedi. 5 puanlıklar genelde bana "neden bitti neddeeen?!" dedirtiyorlar. Bu sadece komik ve etkileciydi :3

Ders çalışma arasında izleyebilirsiniz bunu. Kafa karışıklığı yaratmayan basit bir anime. Bir sonraki yazıda görüşmek üzeree! İttekimaasu!

Hemen izlemek için buraya bir tık alalım.

6 yorum:

  1. Çok güzel bir tanıtım olmuş :)
    Ancak nedense konu beni kendine çekmedi zaten dizi listem çok uzun o yüzden olsa gerek liste uzun eklesem ancak yaza denk gelir. ( abartısız listem doldu taştı) TEOG bitince bol bol yazılarını okumak dileğiyle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Benim listemdekilerin çoğunu unuttum ben :D Zaten mutlaka izle demeyeceğim. Arada gülmek için 20 dakikanı ayır diyebilirim ama :)

      Sil
  2. Bu animenin kötü bir sahnesini gördüm anime yorumu onun hakkındaki yerlerde (ismini bilmiyorum) bu yüzden izlemekle izlememek hakkında arada kaldım o ''Hemen İzlemek İçin'' yeri ne kadar da tatlı olmuş öyle ^^ Bu arada önerdiğin animeye başladım daha 1. bölümdeyim bu yorumu yazarken dondurdum yazdım ^^

    YanıtlaSil
  3. Animesini bende her yerde görüyorum ve henüz izleme fırsatım olmadı ama mangasının telif haklarını Akıçelen Yayınevi almış. Manga serisi sanırım 12 kitaptan oluşuyor, almak için sabırsızlanıyorum! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet ben de gördüm Twitter'daa ^^ Mangası yakında internetten silinir herhalde, gerçi Death Note silinmedi değil mi? Neyse kesin param yetmeyecek rhtrfjy

      Sil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka