22 Ocak 2016 Cuma

Mim #1 | Çok Sevdiklerimiz

Merhabaa!

2-3 gündür yazı yazmak için resmen kıvranıyordum! Canım yazmak istiyor, elim klavyeye gidiyor ama hain parmaklarım hareket etmiyordu! Bir sürü şey izledim, onları yazmak istedim ama yorum yorum yorum boğmak istemedim. Sonra Merve-san beni mimlemiştii deyip bilgisayara atladım! Beni boşluktan kurtardığın için teşekkürler Merve-san ~ヾ(・ω・)


 En sevdiğiniz blog hangisi ?

Çok denedim ama bir türlü mimi yapamadım. Aslında bir kişiden eminim ama yine de içimdeki kararsızlığa boyun eğip yarım yamalak mimi size sunuyorum. Düzgün bir şekilde bu mimi yapmak isterseniz bu linke gidiniz.


Aslında birçok kişiyle aynı soruları yapayım dedim uzun oluyor ya. Ben link verip kısa kısa notlar iliştirip bu mimi uğurlamak istiyorum. Böyle de çok sevdiklerimi yazmış olmuyor muyum?

*Sıralama katiyen yoktur, olsa böyle yazmamın amacı olmaz*
  • Atlantisli'nin Mekanı: En haşır neşir olduğum, nee-chanımdır. Doctor Who fanı olması en sevdiğim özelliklerinden biri :33 İçi de dışı da tatlı ve samimidir. Şiddetle takip etmenizi öneririm. :3

  • Little Agashis' Diary: Bu bloğun yazarlarının ikisi de çok tatlış insanlardır. Biri noona-chanım biri dünya ahiret senpaiimizdir. 'Kore tayfadan mı yoksa Japon tayfadan mı olacağıma' karar verememin sebebi ikisidir.

  • Artık blogu olmasa da Kinu; deli dolu bir insan.  Bir var bir yok ama varlığını iyi hissettirir. Sağolasın, önceki bloğumu yorumlarıyla ıssız bırakmamıştı *-*

  • Hayalim Korea: Hayatında tek bir kusur yok heralde diye düşünüyorum. Yazılarını okudukça hep aklıma toz pembe şeyler geliyor. Zaten blogu da toz pembe ^^ Şu sıralar yok ama bir bakın.

  • Asya Güncesi: Evet birkaç olay oldu ama Zuri-san (saygı eki kullanma gereği duydum nedense fhsdgf) çok nazik ve güvenilir bir insan. ^^ Yazılarının pek çok büyük bloggera göre iyi olduğunu düşünüyorum. Belki de yaşım yakın olduğunu için daha samimi geliyor bilemem :3

  • Merve'nin Bloğu: Daha çok yeni buldum, belki o kadar da sohbetimiz olmadı bile ama ben çok sevdim nedense. ^^ -Yazılarından anladığım kadarıyla- sıcacık biri :3

  • Ben Ölürsem Kitap Biter: Kenzi tanıdığım en iyi dizi yorumcusu :D Kore dizilerine başlamak istiyorsanız ona doğru yol alın efenim. Her şey bir yana blogunda sevdiğim şey "yukarı çık butonu" *-*

  • Bir Kare Mavi: Mutlaka bi' gidin bakın. Photoshop ve blog konusunda yetenekli biridir. Yazılarında en çok görselliğe ve yazının sadeliğini seviyorum. Uzatmıyor, hem de hiç. Uzun bir yazısını görürsenin haber verin.

Yazmadıklarım lütfen kusura bakmayın. Dün hiç uyumadım ve yorgunum. Yazının bu kadar zorlayacağı aklıma gelmezdi. İki laptop genişliğindeki monitör yüzünden gözlerim erimeden kaçıyoruum. Sonradan ekleme yapacağıım! 


10 yorum:

  1. Yaaa Moka adımı gördüm acayip mutlu olduum. Yorumlarımı beğenen birilerini görmek gerçekten hoşuma gidiyor ^.^
    O yukarı çık butonuyla ne kadar çok uğraştım bir bilsen :D Tabi senin gibi müko blog tasarımı yapamıyorum (tabiki bloguna her girdiğimde kıskançlıktan çatlamıyorum cık cık cık)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin blog tasarım çok tatlı bir keree! Ben de her bloguna girdiğimde blog adını kıskanmıyorum mesela .s :D

      Sil
  2. Ooo baya japon tayfa döktürmüşsün :D "Benim yazmadığım japon tayfayı tanımak için moka'nın bloguna uğrayınız" diye bir yazı mı koysam sjksjsk

    Karar verememe cevabına bayıldım :DD Ama şu sıralar makoto olmadığına göre "welcome to korea moka!"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden olmasın? :3 :3

      Hehehe, senpaiinin yokluğunda yazdığı animeleri izliyorum :3 Ama biraz Kore tayfaya baksam sorun olmaz :D

      Sil
  3. Yaaaaa benim canım Moka'm ben de seni çok seviyorum *-* Bu blogu lütfen devm ettir nevrim döndü bloglarını takip ederken dhghfg

    YanıtlaSil
  4. Üst üste size karşı sevgi patlaması yaşıyoruum (✿ ♥‿♥)
    Moka Chan bende seni çok seviyorum!
    Çok teşekkür ediyorum gerçekten çok mutlu oldum (✿◠‿◠)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de gördüğün için çok mutlu olduum, buraları asla sensiz bırakmaa ^^ ♥

      Sil
  5. Çok çok teşekkür ederim ^^ Bende seni henüz tanımadan çok sevdim :)))

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık ;) iki tane bilmediğim varmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi oldu o zaman, mimleri bu yönden seviyorum :))

      Sil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka