30 Ocak 2016 Cumartesi

Merakla Beklediğim Filmler #1


Selamlar herkese!

Japonya ve Kore fanlığım dışında sevdiğim Marvel evrenini uzun zamandır yazmayı çok istiyorum ancak, gördüğüm kadarıyla burada o kadar Marvel veya DC hayranı yok. Kore ve anime hayranları olarak bloggerı istila etmiş gibiyiz. Yazarsam o kadar ilgi görmeyeceğini tahmin ediyorum, hatta biliyorum. Çünkü burada çoğu kişi(bakın yine eminim bundan) Spider-man, Superman, Batman falan onları biliyordur.




Böyle aksiyon maksiyon bu sıralar iyice ilgimi çekmeye başladı, Star Wars'a da gidecektim, yorumunu bloguma falan yazacaktım ama bir türlü denkleştirip gidemedim :(

 Dikkat: Bu yazı Moka'nın kawaii yüzünün arkasındaki psikopatı göstermektedir. :D Ayrıca uzun olabilir.

         Suicide Squad       

Psikopat karakterle aşık olduğum için Deadpool'u ve Suicide Squad filmlerinin fragmanını görür görmez bayıldım! Suicide Squad'ın 2. fragmanı çok çok daha iyi olduğu için onu koyuyorum 1. fragmanı izlemek isterseniz buraya tıklayıın!

Geekyapar'ın çevirisiyle çok daha eğlenceli bir fragman olmuş. 1. fragmanda her şey azıcık gösterilip bırakılmıştı bence bu daha iyi. Mesela Cara Delevigne'nin ne olduğunu tam anlamamıştım önceden. Ayrıca Harley Quinn'imi daha fazla göstermişleer! (şu renkli saçlı çatlak olan kız)
Film her yönden sağlama alınmış, Will Smith var, Jared Leto var.. Bir de Harley Quin rolünde Margot Robbie var. (kızın oyunculuğu hakkında hiçbir fikrim yok ama fragmanda harika gözüküyor)

Karakterler hakkında bilgi vermek isterdim ama yazıyı çok uzatıcak gibiyim. Kısa kesmeye çalışıyorum. Bence herkesin izlemesi gereken değişik, eğlenceli bir film. 

        Deadpool       


Yeni yeni sevmeye başladığım Deadpool, sürpriz bir şekilde film fragmanıyla karşıma çıktı. Spider-man'imin çatlak ve daha eğlencelisiydi. Öldürme konusunda usta -ehuehuehu- . Psikopat yanımın sevdiği karakterlerden kendisi. Zaten hani psikopatım falan diyorum ama pek fazla sevdiğim karakter yok böyle. En çok Harley ve Deadpool ilgimi çekiyor. İkisinin de iyi yanları var çünkü. Ayrıca sempatik değiller mi yani? :33 

Her neyse; aslında Deadpool'u yeni tanımama rağmen fragmanın müthişliği beni içine çekti sonra hakkında araştırmalar yaptım ve fanı oldum. ^^ Şunun gibi bir sürü saçma sapan halleri komik ve eğlenceli bence. :D

Ama bu film daha olgunlar için, küfür boldur herhalde. Bu yüzden yumuş fragman ve sert fragman yapmışlar. Ben de buraya yumuşunu koyuyorum. 2. Fragmanı da çıkmış o da gayet komik. Yine de en sevdiğim replik:

- Kıyafetim neden kırmızı biliyor musunuz?
- Kötü adamlar kanadığımı görmesin diye!
- Şuradaki adam fikri kapmış, kahverengi pantolon giymiş!

İşte hep böyle komiklikler, şakalar falan.

Edit: Deadpool'a gittim, yorumu için buraya bir tık alalım.

Bu filmde pek oyuncularla ilgim yok. Sadece Deadpool. Deadpool'u kim oynuyor acaba? Amaan araştırmaya ne gerek var?:P Zaten her zaman kostüm giyiyor.
İkisi için de para biriktirmeye başladım bile. Bundan sonraki Beklediğim Filmler yazımda gitmek istediklerim ama pek de gerek duymadıklarım olacak. Yani internetten korsanını izlesem de olur gibisinden. Onu da artık haftaya falan yazarım.
Görüşürüüz! ♥

1 yorum:

  1. Bu yazıda önceki blogta 18 tane yorum varmış ve blogger hiçbirini bu bloga geçirmemiş, yorumların sahiplerinin hepsinden tek tek özür diliyorum. :'c

    YanıtlaSil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka