6 Şubat 2016 Cumartesi

Mim #2 | Hayaller

Selamlar herkesee!

Her tatil kendime "çok çalışacağım!" sözü verip çalışmamak bende adet oldu sanırım. Tatil bitti, ben gram çalışmadım. Çünkü her çalışmaya kalktığımda bu oluyor:



Büyücüye gidip kendime büyü yaptıracağım vallahi, günah olmasa :D Ya da belki vudu bebeği yaptırıp, her ders çalışmadığımda bebeğime bir iğne saplarım... Neyse ki mazoşist değilim.

Hiçbir işim olmadığı halde bilgisayarı sabahtan akşama kadar açık tutuyorum, sonra fatura fazla geliyor, annem bana kızıyor ;-; Ders çalışmam için alınan bilgisayarı ders çalışmak haricindeki tüm amaçlarım için kullanıyorum ehuehueh...

Her neyse, çok uzatmadan mime geçeyim en iyisi! Beni mimlediği için Merve-san'a teşekkür ediyorum, buradan öpicikler yolluyorum. :3 Mimin adını 'Hayaller' yapıyorum çünkü mim hayallerimiz hakkında :)




1- Gitmek istediğiniz bir hayali dünya var mı ? Varsa neresi olsun isterdiniz ?
Hmm, sanırım cevabım Gallifrey! İlk yapacağım bir Tardis alıp kaçmak olurdu elbette... Gerçi Doktor'a son yaptıklarından sonra gözüme gözükmeseler iyi olur ama güzel yer yani :))


2- Sevdiğiniz bir filmde - dizide hangi karakter olmak isterdiniz ya da kendi karakterinizi yazabilirsiniz ?
Şimdi Doctor Who'dan bir karakter yazardım ama hiçbirini seçemediğime karar verdikten sonra shoujo animelerdeki asıl kız dedim... 

Bütün animelerde asıl kızlar bizim gerçek hayatta asla elde edemeyeceğimiz türden yakışıklılara aşık oluyorlar. Bir tane bile çirkin ve itici bir çocuğa aşık kız görmedim. bkz: Yato, Tomoe, Usui, Haru vb...



3- Sevdiğiniz bir romanda - masalda hangi karakter olmak isterdiniz ?
Sherlock Holmes'ta John Watson olmak isterdim, öyle bir adamın arkadaşı olmak harika bir şey olurdu herhalde. *-* (Aslında buraya koymak istediğim gif)



4- Gerçek hayatta başka birisi olarak doğma şansınız olsaydı, kendiniz dışında kim olarak doğmak isterdiniz ?
Ailemden, ülkemden başkasını istemezdim ancak bu bir hayal mimi olduğu içiin  Jenna Coleman olmak isterdim! Kadının harika bir yüzü var, oynadığı filmler/diziler de harika... Mesela Doctor Who... 


Mimi; Little Agashis' Diary, Hayalim Korea, Kırmızı Başlı Kız, Ben Ölürsem Kitap Biter, Kalem Kuklası bloglarına paslıyoruum! Ayrıca yapmak isteyen herkes yapabilir :)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)) 

13 yorum:

  1. :))) Ellerine sağlık Moka-chan ^^ Bende sana öpücüklerimi yolluyorum :3

    YanıtlaSil
  2. Hayallerin çok güzelmiş :) Beni mimlediğin için teşekkür ederim. En kısa sürede hazırlayacağım bende. Sevgilerle :))

    YanıtlaSil
  3. Mimlemişsin beni hehe. Hayallerini beğendimm :) Kendiminkini de en kısa sürede yapacağım :)

    YanıtlaSil
  4. Süpersin Moka Lee!!! Çok sevdim giriş tipik öğrenci aile ilişkisi, pc hep öyle olmuştur kime niyet kime kısmet hesabı, merak etme :)
    Gallifrey havasından mı ki Lee'nin evreni değişmiş yine :)
    Doktor who, sherlock iyi bu iyi ;)
    KAlemine sağlık ki!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kodlar bozulduğundan değiştirdim yine :)
      Şiir gibi bir yorum olmamış mı senin ki ;D

      Sil
    2. Ne güzel. Yazmışsınız aslında blog temamı değiştirecektim rengini beyaza çevirmek için googlede ararken buraya nasıl geldiğimi bende anlamadım ama iyiki gelmişim :)

      Sil
  5. ay dur hemen uykun mu geliyo ha haaaa çok seviyon sen ders çalışmayı desene :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de geç geri döndüğüm için özür dilerim noona-chan ya :(( Bloga hiç vaktim olmadı :| Yaparsın bir ara ya, benim de yapmam uzun sürüyor zaten :D

    YanıtlaSil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka