15 Ocak 2016 Cuma

Yine Yenideen

Merhabaa!

Moka-chan yine uslanmadı bir blog açtıı! (Yine ötekinden sıkıldım) 2014'ten beri (yan blogları da sayarsak) 6. blogum falan herhalde. En uzun durduğum blogum tam 1 yıllıktı.. Umarım bu daha uzun olur! Yanlış anlamayın, canım sıkıldıkça blog açmıyorum ya da bir blogu keyfî bırakmıyorum. Mutlu olduğumu hissetmediğim zaman kurtarmaya çalışıp sonra bırakıyorum :3

Sorun şu ki bir blogta mutlu olamasam da yazmayı bırakamıyorum.

bloga bakarken ben

Önceki blogumda en çok içime sinmeyen şey ismiydi. Ayrıca hadi ama Rakunsever ney? Bu ismi hangi kafayla buldum acaba? 7/24 rakun fotoğraflarına bakan biri değilim ama seviyorum tabii. O zaman da bir blog açmayı çok istemiştim ve direkt atlamıştım. Adres değiştirmekle ve bağlantı sorunlarıyla uğraşmaktansa yeni blog açmak daha mantıklı geldi. :D Sıfırdan başlamak da neymiiş?


Her neyse... Umarım beni burada da yalnız bırakmazsınıız! :3

Sonuçta Moka aynı Moka. Değişen tek şey bloglarım..


10 yorum:

  1. O zaman... Yine yeni yeniden merhaba Moka! :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de diyorum bu kıza bir şey mi oldu, neden blogu kapalı... Özlemişim seni. :)

      Sil
  2. Moka bi şey sorucam... hiç mi üşenmiyorsun? Üşenmiyorsan ne mutlu sana! Ben herhalde şimdiki blogumu kapasam başka blog açamam. ya üşenirim ya da korkarım... cesaretinden dolayı tebrikler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kötüsünü yaşadıktan sonra bu vız gelir.

      Sil
  3. hihi yine hoşgeldin ya ama çok tatlı ki bu blogun ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç geri döndüğüm için özür dilerim :( Teşekkürleer ^-^

      Sil
  4. Uuu baya geç olsada hayırlı olsun kkkk

    YanıtlaSil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka