17 Mayıs 2016 Salı

Mim #3 | Kişisel Blog Yazarları


Meeerhaba! Daha bir gün önce yazmıştım ama yine yazmak istedim!

Öhöhöm, son zamanlarda bloğunu günde 5-6 kere ziyaret ettiğim Valar Morghulis, beni şuradaki yazısında mimlemiş. ^^ Biraz geciksem de (mimlenme tarihi 26 Nisan hihi) geç olsun da güç olmasın değil mi?


  • Blogla tanışmam nasıl oldu?
    Bunu kaaç kere anlattım kim bilir... Önce Pinkfreud'un blogunu takip ettim vıdı vıdı, moda blogu açtım vıdı vıdı, o zamanlar Shika olan Zuri'nin kişisel blogunu gördüm vıdı vıdı... Blog dünyasında pek çok yanlış yapmış olabilirim, ama hiçbir zaman blogumu bırakmadım. 

    Yaptığım ve bildiğim hataları da söyleyeyim, sevgili Aslıhan abla blogunda blog tasarlıyorum diyordu, bir baktım blog tasarımı başka yerden! Aslında Aslıhan abla yabancı şablonları Türkçeleştirip düzenliyormuş...  Ben olayı bilmeden suçlamalı yazı yazdım, olaylar olaylar! Bir de Zuri'ye özentilik yaptım ama baya baya özentilik. Ama hırsızlık diyemeyiz çünkü ona ait olan bir şeyi çalmadım, onun bir siteden kullandığı kodları ben de kullandım, gifleri falan... Belki de başka vardır bilemem.

    13-14 yaşında blog yazmaya başlamanın kötü yanı da bu... Yani ben her yıl, belki de her gün büyüyorum, olgunlaşıyorum. Bugün dediğim önceki günü tutmuyor. Sonuçta ben çocuğum, yaramaz bir çocuk.

    • Neden blog yazıyorsun?
    Yazmaktan zevk aldığım ve birileriyle paylaşma fikri hoşuma gittiği için yazıyorum. Blog yazmanın en sevdiğim tarafı kodlar yani blog tasarımı ama ne yalan söyleyeyim. Çünkü yazmak tam bir işkence!! Saatlerce yazımın güzel olduğundan emin olmaya çalışıyorum falan, stres yapıyor bende...

    Bu arada birileriyle paylaşma dediysem de anonim olmasını seviyorum daha çok. Herkes benim kim olduğumu bilmese de bana yardım ediyor, tatlı yorumlar yazıyor... Blog yazmayı sevmeyenin aklına şaşarım!

    • Yakın çevrenizdeki insanlara bloğunuzdan bahsediyor musunuz?
    Bahsetmek ne kelime, herkesi bıktırdım. :'D Ay blogum şöyle, ay blogum böyle... Ay kod yazıyorum, tasarım yapıyorum hehehe... 4-5 tane öğretmenime de anlatmışımdır herhal.

    İlk başlarda bloğum sır gibi saklardım, anneme bile söylemezdim. Ama sonradan gizlice yazmak çok zor olduğu için ilk önce ablama sonra anneme anlattım. Derslerime engel olabileceğini söylediler ama karışmadılar. 


    • İlk yazınızla son yazınız arasında ne gibi fark var? 
    Tür farkı var en başta, moda hakkında yazıyordum ya. 13 yaşında modacı Moka! Gerçi o zamanlar Moka da değildim, adım yoktu bile. Daha çok Facebook sayfaları gibiydi yani. Kısa kısa yazıp kombin falan koyuyordum. 

    Bir de eski bloguma kişisel yazdığımda yazının içinde birçok konu olurdu, (bundan en çok şikayet eden Ranao :D) insanlar nasıl yorum yazacağını şaşırırdı galiba :D Artık saçmalamasyon yapmamaya çalışıyorum. 

    • Blog yazmak yaşantınıza neler kattı?
    Daha iyi kompozisyon yazıyorum, onun dışında bir katkısı var mı acaba? Bir de tanıdığım insanlar!! Ama bu sonraki madde...

    Duygularımı aktardığım bir yer oldu. Artık daha sakin bir insanım. :D

    • Hangi kaynaklardan ilham alıyorsun?
    Yazarken ilham aldığım bir yer yok sanırım. Blog gezerken illa bir şeyler kapıyor insan ama özellikle ilham aldığım biri yok sanki. Ya da aklıma şuan biri gelmedi.

    • Diğer blog sahipleriyle iletişim kuruyor musun?
    Evet! İyiki de kuruyorum, çok seviyorum blog arkadaşlarımı, ablalarımı.. Nee-chan, Ranao, Merve abla, piiis hayırsız Kinu (kdfjh), Rin, Şevval abla, Miki, Korea Dreams... Bir de bizim bi' Blogger Girlz grubumuz var, öyle herkes giremez heeç kusra bakmayın! :D


    • Rahatsız olduğun bir konu var mı?
    Şimdi söyleyeceğim ama diyene bak diyecekler... Özgün olmayan insanlar. Pardon en çok rahatsız olduğum konu, bana en ağır şekliyle kızılıp da o insanlara bir şey yapılmaması. Görüyorum ya görüyorum, kimin kime özendiğini, kimin tasarım fikri, resimlerini çaldığını görüyorum. Ama onlara bir şey diyen yok. Bana kızılmasına mı kızıyorum? Hayır. Belki Zuri öyle bir yazı yazmasaydı ben hatamın farkına varmayıp devam edecektim. 

    • Yakın arkadaşlarınıza blog yazmalarını önerir misiniz?
    2 arkadaşıma önerdim, hatta birine blog açıp tasarımını falan yaptım, ama işe yaramadı. Yaşıtlarım daha çok  Facebook, Instagram seviyorsa ben ne yapayım... 

    Aman iyi böyle ya! Hayal ettim de şimdi... Aklıma gelen üç korkunç başlık:

    Blogumu takip edeni takip ederim. Yorum kasma hilesi. Blogger takipçi kasma hilesi.


    Başta mim çok uzun gelmişti ama takır takır hemen yazıverdim. :) Ben de Kenzi'yi, Ranao'yu, Elif, Merve, Şevval ablalarımı, Rin'i, Mrs. Adora, Ecaeris XKore Fenomeni, Kalem Kuklası'nı mimliyorum!

    Bu arada bir müzik blogu üstünde çalıştığımı da çıtlatayım! İlgilenen varsa çok yazarlı olsun istiyorum! Her türlü müzik kabulümdür.

    İyi günler!


    31 yorum:

    1. Güzel bir mim olmuş, tanımış oldum seni.
      Geçmişte hepimiz hatalar yaptık ve gelecekte yapmaya devam edeceğiz mutlaka. Bu kaçınılmaz neredeyse. Önemli olan doğru dersleri çıkarabilmek. Samimiyetinden ötürü de tebrik ederim bu anlamda.
      Teşekkürler, eline sağlık. :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Hatasız kul olmaz değil mi? :) Teşekkür ederim.

        Sil
    2. İlk açtığın zamanlarda moda hakkında yazman dikkatimi çekti, bende moda hakkında yazıyorum:) blog tasarımını, yazı tarzını, samimiyetini çok sevdim ve yeni bir blog keşfetmiş oldum! :)
      bende beklerim:)
      http://meleksalman.blogspot.com.tr/

      YanıtlaSil
    3. Mokacım şu müzik bloğu ile ilgilenmek isterim eğer senin için de uygunsa, harika bir mim olmuş hemen yapmaya çalışacağım bu mimi çok keyifle okudum böyle yazılara devam, Fighting!!

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Yarın Hangouts'tan yazarım sana konuyla ilgili, çünkü şimdi sınava çalışmalıyıım! >.<

        Sil
    4. Moka!!!! Blogger hayatımda bir ilke imza attıınnnnnnnnn! Mimlenmişimmmmmmmmm:') ayyyyy! Çok heycanlı!!!

      YanıtlaSil
    5. Bu mimi yapmıştım ben de. Güzel bir mim. Seni tanımış olduk

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Teşekkür ederim, merak ettim seninkini, okurum birazdan :)

        Sil
    6. Bu arada, sormayı unuttum^•^ Müzik blogu mu? Sen bana biraz daha çıtlat ben de blogumuzun diger yazarlarına (ayy böyle çok havalı oldu:) çıtlatayım:)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Şimdi sınava çalışıyorum bu konuşmaya başlarsam duramam ki Adora :D Herkesin gelip müzik dinleyebileceği, kafasını rahatlatabileceği küçük bir yer olacak. Biraz daha çıtlatayım; Pandora'nın Müzik Kutusu. Sizin Dora ilgilenir mi :D :D

        Sil
      2. Basarilaaarrrr! Fighting! Hem zaten baslama o zaman:))) Çıtlatma pek faydalı geldi, hmmmm. Ben de bir bizimkilere soyleyeyim:))

        Sil
    7. Ben bu hatayı yaptım diyebilmek bile olgunlaştığını gösterir. Samimiyetle bunu anlatabilmen de çok hoş. Keyifle ve severek okudum yazını ellerine sağlık.^^
      Müzik blogu olayını da merak ettim, takipteyim ayrıca :*
      Sınavların içinde Fighting! :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Teşekkür ederim, bu yazıda baya bir içimi döktüm :) Hatalarımı kabullenmem hiç kolay olmadı ne yazık ki, her gün ben neden bunu yaptım deyip deyip durdum, hatamın arkasında durmadım bahane aradım. :|

        Tam olarak bir blog kurduğum zaman blogumdan herkesi bilgilendireceğim ^^ Hoş geldin :3

        Sil
    8. Yazıklar olsun size bensiz grup grup mudur!!! Küstüm.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Banane banane suç senin google hesabın var mı ki ekleyebilelim??

        Sil
      2. O nasıl oluyor anlatın bakalım :D

        Sil
      3. Şimdi bloggera girmek için Google hesabı kullanıyorsun ya, blogger profili yapmışsın ama yine de bir Google+ profilin vardır. Benim profilime giriyorsun beni ekliyorsun ben de seni gruba ekliyorum tamam? Anlatamamış olabilirim :D

        Sil
      4. Yaptım bileee olmuştur inşallah :D

        Sil
    9. böle oool hiç değişmeeee iyisin böleeeee :)

      YanıtlaSil
    10. Mimler mimler iyice biriktiler :)) Ellerine sağlık canım ne zaman yaparım bilmiyorum ama bende yapıcam inşallah ^^ Öpüldün *

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ben de bayaaa bi' geciktirdiğim için geç yapsan da olur :D

        Sil
    11. Ya mim çok güzelmiş ama! Ben de yapabilir miyim acaba? Kimse beni mimlemedi de... Islarla istiyorum! Bu arada benim bloğum da : ankassoul.blogspot.com.tr

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Seni de mimledim kii yazıya bak bir daha :D :D

        Sil
      2. Ay teşekkür ederim! En yakın zamanda yapacağım. Bayıldım!

        Sil
    12. daha yeni gördum affet beni unni en kısa sürede yapıcaz

      YanıtlaSil
    13. ne tatlıydı ki bak bu yazın. bak sen, mrs. soda bi deee esra var bulut ol blogu bir de aysel ezimova var, işte en sevdikleriiim yaaa :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. benim en sevdiğim yazılarımdan biri, yazarken ne yazıyorum ben diye kasmamıştım da şu an yazdıklarım iyi değil sanki. :/ Ay ne diyorum been.. Esra ve Elif'i takip ediyorum da bak Aysel'i duymamıştım :)

        Sil

    Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

    Tasarım: Moka