10 Aralık 2018 Pazartesi

selam!


Selamlar herkesee!

Yaşam belirtisi vermek istedim, o kadaaarr uzun süreden sonra!



Yazacak bir sürü konu bulabilmeme rağmen bir türlü yazamadığım için beni mazur görün. Kaç sene bloggerlık yaptıktan sonra "pat!" diye bırakmak benim için biraz can sıkıcı ama öyle oldu maalesef.

Blogum ölü olduğu için büyük ihtimalle baya bir takipçi kaybetmişimdir, bu yazımı da gören olur mu bilmiyorum ama... Sanki böyle boş olunca kendi kendime konuşuyormuşum gibi geliyor. Sanırım yakın bir zamanda yeniden başlayacağım yazmaya. Yazmak isteyince bu sefer de konu bulamam ya. :'D

Yakında 2018 bitiyor, 18 yaşıma giriyorum... 16'dan sonrası ben anlamadan geçiverdi gibi. Yılbaşına nasıl girersen öyle geçer derler ya ben bu yıl 1 ocak 00.00'da ders çalışıyor olacağım!!!!!! Çünkü ders çalışmak benim için baya sıkıntılı bir olay ve hala okulun seçilmiş sınıfındayım (çünkü İngilizcem ortalamamı allah katına çıkartıyor) yeyuu... Eskiden (9. sınıfta) sınıfın en başarılı öğrencisiyken şu an zayıf halkasıyım. Keşke çalışsam! [şu anda da ders çalışmak yerine blog yazıyorum ve az önce Kofuku'yu çizdim...]



Neyse bu da böyle bir posttu, yazı demeye dilim varmıyor, kendinize iyi bakın~


2 yorum:

  1. Bu aralar kimse yazı yazamıyor sanırım... En kısa zamanda düzenli bir şekilde dönmemiz ümidiyle ^^ :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle ya... :C beraber yazmak çok eğlenceliydi umarım yine eskilere geri döneriz :')

      Sil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka