24 Aralık 2018 Pazartesi

sınav haftası.

Merhaba herkesee,

Yine sıkıntılarla dolu sınav haftam geldi çattı. Bugün Matematik sınavım bile vardı, son anda çalışmaya çalışıp uykusuz kaldığım için gitmedim. Sınavdan kötü alacağımı hissedince gitmemek benim için bir alışkanlık oldu sanırım. 


Ne zaman başladım bilmiyorum, sorumluluk ve zamanlama konusunda eksikleri olan biriyim. Bu zamana kadar çalışmasam da takdir alan biriydim, cidden. Geçen sene ilk teşekkürlerimi aldım. Dil bölümünü seçmeyi düşünüyordum bu yıl. Çalışırsam yaparım dedim, ailem de sayısal seçmemi istediği için sayısal seçtim. Dilde zaten iyisin sen kendini de geliştirirsin, sayısal seçersen her mesleği seçebilirsin dediler. Bir gün arkadaşımın gazıyla dil sınıfına geçiyordum, ailemle tartıştım. Vazgeçtim. Sonra bana dediler ki biz konuştuk aramızda, ne istersen onu oku. Sinirlendim, sayısalda kaldım.

Sayısal dersler sözel ve dil derslerinde yaptığım gibi yatarak geçebileceğim şeyler değilmiş. Günde saatlerce çalışmam gerekiyor. 

Dışarıdan bakan insanlara bunu anlattığımda "EE ÇALIŞ O ZAMAN?" diyorlar, muhtemelen bunu siz de dediniz. Deniyorum, inanın deniyorum olmuyor. Keşke en başından gerizekalı olsaydım, o zaman özgüvenim olmaz çalışırdım. 

Tek yapabildiğim şey resim. Bunu bana annem söyledi. Resim yapmak karın doyurmazmış... Sanırım artist olmak anneme göre bir meslek değil...

Neyse yine bir dahaki dönem takdir alacağım!!! diye kendime hedef koydum ama ben, ben ve ben bunun gerçekleşmeyeceğini biliyoruz.

Keşke benim hayatımı başkası yaşasaymış, o kadar çok şanslıyım ki.

6 yorum:

  1. !!. sınıfın sonlarına doğru bile bölüm değiştirenler oluyor. Eğer gerçekten dil bölümüne uygun olduğunu, bu bölümü seçmen gerektiğini düşünüyorsan geç değil. Çalışmakla ilgili pek bir şey diyemem, benim de durum bir değişik. Aileler düzgünce destek olmasa da istediğin işte başarılı olabileceğini biliyorum. Sadece resim değil. Bu söylediklerimi herkes diyordur ama lütfen vazgeçme.

    -Bu arada bir kaç yıl sonraki hayali webcomic ekibime yetenekli bir hanımefendiyi davet etmek isterim-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zieru bugün de fizikten berbat bir not aldım, sayısal sanırım cidden bana göre değil...… Ama dil bölümünde de okumak istediğim meslek yok, yani resimle ilgili şeyleri sonuçta okuyamayacağım. I REALLY DON'T KNOW WHAT TO DO :'((((((( I guess im just gonna cry

      Sil
  2. Kolay gelsin :)
    Resim yapmak gayet de güzel bir uğraştır, devam diyorum ben de.
    Ben de beklerim blog'uma, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, elbette ziyaret ederim :)

      Sil
  3. uuu birileri geri dönmüş hoş gelmiş

    YanıtlaSil
  4. aktif değil misin? :/

    YanıtlaSil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka