2 Kasım 2019 Cumartesi

sınav haftası yazıma güncelleme.

Merhaba!

Bugün laf arasında blogum geçti ve buralara bir uğramak istedim. Son yazım ruh halim sayesinde oldukça karamsar olmuş, ki gerçekten geçen sene çok köt bir yıldı benim için, bu yazının ruh halini değiştirmek istedim.

Öncelikle o yazıyı yazdığım dönemde Fizik ve Kimya derslerinden kaldım ve belge alamadım. :') Sayısal dersleri ilginç bilgiler öğrenme kısmı hariç ilgimi çekmiyordu, terimler hesap kitap falan... Ama sevmediğim sınıf hocamızla bir arkadaşım konuşurken arkadaşım 9. sınıfta okul 6.sı olduğumdan bahsetti ve hoca dönüp "hadi ya, Moka niye bu sene böyle oldu?" dedi. Ben de bu cümleyi aklıma kazıdım ve aklıma eski "Moka" olmayı koydum. 

Neyse yine bir dahaki dönem takdir alacağım!!! diye kendime hedef koydum ama ben, ben ve ben bunun gerçekleşmeyeceğini biliyoruz. 
"sınav haftası." yazımdan bir alıntı 

VE ALDIM!

Ve okuldaki Tübitak 4006 projesine katıldığım için Fizik'e hiç çalışmadan ortalamam uçmuştu :))) O sene sayısal bölümünde hayatta kalmış olsam da bu seneye de böyle olabileceğim anlamına gelmezdi tabii bu sene başında okula geldiğim gibi bölüm değiştirdim.

Ve evet liseli arkadaşlarım, okulunuzda resmi alanlar yoksa bölüm yani sınıf değiştirebiliyorsunuz. Boşu boşuna istemediğiniz bölümlerde durmayın.

O yazımdan bir alıntı daha yapmak istiyorum,
Tek yapabildiğim şey resim. Bunu bana annem söyledi. Resim yapmak karın doyurmazmış... Sanırım artist olmak anneme göre bir meslek değil...
Annemler ben o sınav döneminde çok mutsuz olduğum için önemli olanın benim mutlu olacağım bir meslek olduğunun farkına vardılar! Yayyy! Geç oldu ama neyse- Yazın bir atölyeye başladım ve o zamandan beri Animasyon bölümü için çalışıyorum.

Ben şu an çok mutluyum olduğum durumdan, hayallerim için uğraşmak çok çok daha güzel bir şeymiş. İleride belki ağzım kokar açlıktan ama yine çalışır bir şeyler bulurum ben.


Dipnot: Yorumlarınızı gördüm ama çok uzun zaman geçtiği için cevap yazmak anlamsız olur diye düşündüm :(( Seviyorum hepinizi ama :***

3 yorum:

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka