30 Aralık 2016 Cuma

2017'de Yapılacaklar!

Merhabaa!

Nasılsınız? Ben çok mutluyum, çünkü 2 gündür okullar tatil! Yani Allah sonunda tüm öğrencilerin sesini duydu, (ya da bıyıklı vali amcalar) tam da kimya ile fransızca sınavım vardı ve ikisinde de çalışmam gereken çok şey vardı :') Tatil olduğunu duyunca içime bir canlılık geldi, 4-5 yazı yazabilirim şu an!

Hani her sene "yeni bir sayfa açacağım!" diye bir söz veririz ya, (ama genellikle öyle bir şey olmaz) ben de bu sene yine yeniden sayfa açıyorum! Çünkü kabul edin ki 2016 en berbat yıllardan biriydi...

Ben deee 2017'de kendimle ilgili sevmediğim şeyleri değiştirmeye karar verdim...

Ha bir de unutmadan yeni adresime uçabilir misiniz? Yazılarım panele gitmiyor, 60 küsür takipçinin 5'i görüyor yazımı, onlar da Google+'taki paylaşımımı görenler.... Pamuk eller takip butonuna. :D




  • Her gün bir bölüm yabancı dizi izlemek! 
Ben zaten yabancı dizi hastasıyım, İngiliz ve Kore dizileri daha bir favorim. Dizi dağarcığımı şimdikinden daha çok geliştirmek istiyorum!


  • Ayda en az bir kere kütüphaneye veya kitapçıya gidip kitap almak!
Bir süre önce (Teogtan önce yani) tam kitap kurduydum ben, mutlaka elimin altında bir kitap olurdu. Artık o alışkanlığımı ne yazık ki kaybettim. Edebiyat hocasının ödev verdiği kitapları okuyorum anca..


  • DEFTER TUTMAK ve sınava son saatlerde çalışmamak.
Cidden o kadar sözel öğrenciyim,notlarla çalışan bir insanım. Defterlerime baksanız ilk iki ay bi' düzenli sonrası yok. :D

Bir de.. Bu hafta tamamen gece çalıştım, tatil olmasaydı büyük ihtimalde bir yerlerde bayılıp gidecektim...


  • Daha düzenli olmak...
Dediğimi anlamak için odama gelip bakmanız yeterli, ya da direkt arşivime bakın... Ya 1 ay girmiyorum ya da art arda yazı yazıyorum...

Aslında bu üstteki maddeye benziyor ama olsun bu biraz daha hayatla ilgili.


  • Her ay daha önce yapmadığım bir çılgınlık yapmak!
Mesela gitmediğim, görmediğim yerlere gitmek. Ben bunu asla yapamam dediğim şeyleri yapmak gibii! 

Bu sene iki kere yaptım, gerçi aynı yere gittim ama olsun! Birincisi, arkadaşımla bir anda kültür parkı gibi bir yer olan Sazova'ya (gidiş 4 km'lik yol) bisiklet sürmeye karar verdik! O gün çok eğlenceliydi, eve geldiğimde hala yüzümde bir gülümseme vardı. :) İkincisinde yanımıza bir arkadaşımızı daha katarak bu sefer yürüyerek gittik. Dönüş yolunda hem yorgunluktan hem de korkudan ölüyorduk çünkü ortalık zifiri karanlıktı.. Hatta dediler ki "bizi kaçırmaya kalkarlarsa Moka'yı üstlerine atıp kaçalım."..... Bir de erkek olacaklar, koruyacaklar beni... 

  • Artık şu dizi/anime/film listesini bitirmek.
Ah aahh, blogger arkadaşlarım bu listesinin bu kadar birikmesinin suçlusu sizsiniz! Herkes bir sürü güzel şey önerdi, 3 listem de kabarık.



  • Kelime kavanozuma her gün bir sözcük atmak
Dil okumayı planlıyorum, okumasam bile yabancı dilimi geliştirmek istiyorum. Şu an kavanozumun %10'u ortaokuldan sözcüklerle dolu, bu yıl devam edeceğim. Şimdilik İngilizce sözcük atmayı planlıyorum, kim bilir belki Fransızca da atarım? 

Bu arada gerçekten yardımı oluyor. Denemek isterseniz, küçük bir kağıda ingilizce sözcüğü yazın arkasına da anlamını, kutudan/kavanozdan çektiğinizde hangi taraf gelirse arkasını tahmin etmeye çalışın. Oyun gibi biraz, boş zaman aktivitesi. :)

  • Yeni şeyler denemek.
Mesela yeni müthiş bir diyeti, herkesin bahsettiği veya yeni çıkmış bir oyunu, yeni bir saç modelini.... Tütsü almayı da çok istiyorum bir dee! Sonra alt yazı çevirmenliğini de denemek istiyorum! 

Bunun için ayrı liste lazım. :D

  • Bir şeylere düşünmeden kafa atmamak ve sonra vazgeçmemek.
Aaah ah, bu yıl amma çok şeye başladım ama devamını getiremedim. Pandora'nın Müzik Kutusu, başarılı olmasını çok istediğim bir şeydi, ileriki yıllarda düzgünce yeniden bu blogu oluşturmayı düşünüyorum; Manga çevirmenliği, bir anda kendi kendime başladım, sonra Şevval ablayla fansubla ilerlettik, 1. bölümden sonra bana bir şeyler oldu, 2. bölümü çevirirken çok zorlandım, hala zavallı mangam 1 bölümle duruyor :'')


Daha uzaar gider ancak şu anlık listem bu şekil de. Sizin yeni yıldan beklentileriniz, hedefleriniz var mı? :)

Şu blog işlerinde bana kolaylık dileyin lütfeen. Artık bir yerde sabit durayıım! :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka