18 Aralık 2016 Pazar

Weightlifting Fairy Kim Bok Joo // Dizi Yorumu


Merhaba herkesee!

Yine arayı açtım değil mi?.. Aslında bir yazı yazmıştım ancak sonra silme gereği duydum, aşırı gereksiz, fazla duygusallık içeren bir yazıydı. :c Taslakta da yazılıp silinen bir sürü yazım var, çaktırmayın. :P

En son aylaaar önce dizi yorumu yapmıştım, dedim hep manga film gidiyor... Çok dizi izleyen bir insanım ama bu sıralar pek Kore dizisi izlemiyordum, sonra bir girdim Koreanturk'e... Neler neler gelmiş owo Lee Min Ho mudur nedir, işte çok sevdiğiniz aktörün de dizisi varmış şimdi. Onu da izleyeceğim, inş sevdiğiniz kadar vardır. :)



Her neyse, yine konuyu dağıttım... Öncelikle Doctor Who izlemek yerine bu diziyi izlememin nedeni Lee Sungkyung. Bugüne kadar dizilerde gördüğümüz, burnu havada, zengin, çiyaan 2. karakter olan Sung şimdi biraz safoz, halterci kaba saba bir kızı canlandırıyor. Öyle hanım hanım bir kızın erkek fatmaya dönüşmesi... O saç ne, o yürüyüş ne, o kıyafetler neee T^T


Ahh neyse sakinim.. Diziye dönelim.. Konuyu her zamanki paragraf şeklinde yazmak isterdim ama sadece 'halterci Kim Bok Joo'nun ilk aşkı'nın etrafında dönüyor tüm bölümler. Ana karakterler:


Dizinin konusu halterci kızın ilk aşkıydı, ama öyle bir ana düşüncesi var ki çok güzel. Halterci olsun olmasın, süslü püslü şeyleri sevmeyen erkek fatma bile olsa kız 'kız'dır. Tam olarak anlatbildim mi bilmiyorum ama diziyi izlerseniz kesinlikle anlayacaksınız.


Ve vee.. bir sürpriz de Jong Suk'un bir bölümde konuk oyuncu olması! Ah benim beyaz atlı çekik prensim... Korelileri severim ama Jong Suk'u daha bir severim, zaten anlamışsınızdır. :p Konuk olduğu bölümdeki göndermeler güzeldi :>>


Ya bir de bir başrol oğlumuz var ki..  (Joon Hyung) Yakışıklılığı değil de yansıttığı karakter çok güzeldi. İzlerken arada gözlerim doldu onun için. :') Hele o bakışları yok mu, masum masum çocuksu bakışları! Asıl kız hariç herkes aşık olur o bakışlara be o derece. Ah çocuğun tek taraflı ilişkisi bile çok güzeldi ya, umarım ileriki bölümlerde karşılığını bulur!

Şimdi kız aşık oluyor iyi güzel de, bu kadar sıradan bir karaktere niye aşık oluyor? Zengin yakışıklı doktor klişesi, abartılacak bir şeyi yook... Bak sen yanı başında çocuğa, hem genç hem yüzücü hem daha yakışıklı.. Ekrandan niye sesim gitmiyor size? :c

Bir dee... Öyle bir çirkef 2. kızımız var ki anlatamam! İlk bölümlerde ya herhalde kimseye zararı olmayan, zengin nazik bir kız falan sanıyordum. Çok yanılmışım! Bu kız yüzünden sinir krizleri geçiriyorum, o nasıl sinir bozuculuktur..


Bölümler 1 saat uzunlukta, boş zamanınızda yanınıza çerez alıp izlemenizi öneririm. Yalnız yeni bölüm beklemeyi sevmeyenler diziye başlamak için azıcık sabretsinler daha tamamlanmadı dizi. Unutmadan puanımız:
4.5
Benden bu kadar, kalın sağlıcaklaa~


11 yorum:

  1. Bende izlemiştim bu dizinin ilk bölümünü ancak şu sıralar nedense dizi izleyemiyorum açıyorum ama en fazla haftada bi' bölüm ama olsundu, aa sana önerebileceğim lee min ho'nun yeni dizisi var onu da izle.

    Aferin çok uzun bir ara değildi. :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedim ya zaten izleyeceğim diye, deniz kızı falan varmış hatta :> Sonra da sırada Goblin var.

      Hehehe :3

      Sil
    2. Yok bana demedin öyle bişi :) goblini de çok duyuyorum ama izleyeceğim mi bilemiyorum :P

      Sil
    3. Kız sana demedim yazıda dedim "Lee Min Ho mudur nedir, işte çok sevdiğiniz aktörün de dizisi varmış şimdi. Onu da izleyeceğim, inş sevdiğiniz kadar vardır. :)"

      Sil
    4. E ben niye okumadım öyle bişey en iyisi ben bu yazıyı tekrar rahat bir kafayla okuyayım :D

      Sil
    5. Gördün mü şimdi sdlgkdfk

      Sil
  2. Başrollerin ikisi de Yg de ben demiştim bunları birlikte başrol yaparlar diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin diziyi izlemedim :> ama Lee Sung'un başrol olması benim için sürpriz değildi :3

      Sil
    2. ivit yg dizi değilmiş, ay nerden biliyim ben ya

      Sil
  3. Hanım hanımcık bayan karakter sevemediğimden seyrederim bunu! Hanım, hanımcıktan kastım bu arada cazgır değildi, bizim halterci hatunu kastetmiştim. :3 Normalde bir diziyi seyrederken final yapsın öyle seyrederim diyorum ama Kore dizileri Amerikan dizilerine nazaran hayli uzun geldiğinden, üstüne bir de anime seyrederdim şimdi düşüncesi aklıma geliyor. Ondan büyük ihtimal dizinin final yapmasını bekleyip, bölümleri bekletmem, yakın bir vakitte seyrederim. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hiç sevmem, şöyle güçlü, ilham veren kadın karakterlere bayılıyorum. (*¯︶¯*) Final yakın zaten, en son baktığımda 14. bölümdeydi. Bence animeye değer tatlı bir dizi. :)

      Sil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka