25 Ocak 2017 Çarşamba

Olanlar Oldu // Film Yorumu


Merhabaaa!

Uzun süredir taslakta yazı biriktiriyorum ancak bir türlü elim yazıları tamamlamaya gitmiyor! Suçlu ben değilim, elim...

Geçenlerde bir arkadaşımla yine sinemaya gittik, yazayım dedim. Ata Demirer'in yeni filmi Olanlar Oldu... Sahiden de o gün olanlar oldu...

Filmin konusunu merak ediyorsanız,
Zafer ve annesi Döndü Hanım Ege’nin bir kıyı kasabasında birlikte yaşamaktadır. Yaşı geçmekte olan oğlunun kasabanın güzeli Mehtap’tan ayrılmış olmasına ve hala evlenmemiş olmasına üzülen Döndü, bu gidişata son vermek için harekete geçer. Bu esnada mütevazı teknesinin sorunlarıyla boğuşan Zafer’in yaptığı mavi turda olanlar olur! Zafer ünlü dizi oyuncusu Aslı ile tanışır ve ikili arasında önüne geçilemez bir çekim başlar. 
Film hakkındaki görüşlerime gelirsek... Nasıl yorum yapsam bilemiyorum gerçi.



Filmi doğal yapmaya çalışmışlar ama bana sahte geldi biraz. En azından bazı komedi filmlerinde olur ya her saniye arkada bir müzik, o yoktu. :) Abartılardan uzak bir filmdi.


Ya Ata Demirer'in Döndü karakteri çok şirindi ya! Ama diğer filmlerindeki karakterlerine güldüğüm kadar gülmedim bu filmde. Ama olsun belki yaşım yetmemiştir şakaları anlamaya. :p

Aaah ah, ne desem bilemiyorum bu film için. Olmuş ama olmamış mı desem, bir şeyler eksikti yani. Şu an çektiğim acıyı anlamışsınızdır umarım.

Sonuç olarak, keyifli bir filmdi, 10 numara beş yıldız değildi. Hani gittiğim için pişman değilim ama Olanlar Oldu'ya bir daha gider misin diye sorsalar, gitmem. Mekan, görsellik de muhteşem. Filmi çektikleri yer çok güzel, tiplemeler de güzel. Puanım:


Daha güzel yorumlarda görüşmek üzeree! Yaz İçin Manga ve Webtoon Önerileri'nin kış versiyonunu yapmayı düşünüyorum~ Gerçi kış bitiyor ama...

6 yorum:

  1. Ben de bir gidip bakmayı düşünüyordum ama boşuna onunla vaktimi harcamayayım o zaman :D Webtoon ve Manga önerilerini merakla beliyorum~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olabildiğime sevindimm~ Bakıyorum da eski profil resmine dönmüşsün :D *aahh eski günlerr*

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka