4 Temmuz 2017 Salı

Çizimlerim! #1

Merhaba!

Bugün sizlerle çizimlerimi paylaşmak istedim. Aslında bebekliğimden beri resim çiziyorum - ilk resmimi 2 yaşımda kırmızı tükenmez kalemle duvara yaptım- ama yeni son 1-2 yıldır biraz daha ciddiyetle çiziyorum. Eskiden sadece ders kitaplarımı karalardım, haliyle pek kendimi gösterme fırsatı bulamadım.

Fizik dersinde playboy x kedi kız çifti
Sonra buna bir dur dedim -çünkü kitap kontolü esnasında tüm çizdiğim güzel şeyleri silmek zorunda kalıyordum yazık yani- ve sonra küçük kağıt parçalarına, sayfalara çizmeye başladım.






Gördüğünüz gibi biraz daha animeye benzer bir stilim var. Realistik de çiziyorum bazen.

Dağılmayan bim kalemleri feat Tuba Büyüküstün
Sonra ablamın üniversite defterlerini kaptım karalama defteri olarak. İşte o an benim için yeni bir başlangıç oldu. Sayfadan sayfaya biraz daha geliştiğimi gördüm. Üstelik bütün çizimlerim bir aradaydı, birazı coğrafya, birazı matematik kitabında değil. 



Çok fazla çizimim var artık hangisini göstersem karar veremiyorum,, Twitter'da da ara sıra paylaşıyorum yaptığım şeyleri. Şeyler diyorum çünkü, arada iki tane de animasyonum var, bir tane tişört boyamıştım o da var, normal resimlerim de var...



Bunlar da bazı sulu boya çalışmalarım...


Daha resimlerimin %5'ini falan gösterebildim, bu demek oluyor ki yeni yazı serisi yehuv!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzereee~ Blog tasarım ipuçları paylaşmayı düşünüyorum, eskisi gibi. 

7 yorum:

  1. Şuraya bir kaç gün önce uzunca yorum yazmıştım ve göndermemişim.................Özetle Çizimlerini aslında daha önceden çizim ggruplarıdnan hatırlıyorum .Seni tanımadan önce görüp görüp imrenirdim :') Cidden çok yeteneklisin.Kıskanmamak elde değil.Çizimlerinin devamını heyecanla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa teşekkür ederim :'3 yalnız ben çizim grubunda sadece bir kere falan paylaştım dsvjnvkfbvsfb o başka biri olmasın?

      Sil
  2. unni beni tanıdınmı neyse sonuncuya bayıldım bana ver onu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana unni diyen tanıdığım tek Sena sensin :'D Sonuncuya ben de bayılıyorum ama bende değil TT Resim hocası çaldı okulda duruyor TT

      Sil
  3. Çok başarılı. Bence bu konuda sonuna kadar gitmelisiniz. Tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, imkanlar el verirse ben de sonuna kadar gitmek istiyorum. Yorum için teşekkürler.

      Sil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka