17 Haziran 2017 Cumartesi

Strong Woman Do Bong Soon // Kore Dizi Yorumu

Herkese merhaba,

Süper güçlü kadın temasından gidiyorum gibi sanki. Uzun zaman önce severek bitirdiğim Strong Woman Do Bong Soon dizisini anlatacağım biraz.

Photoshopta hiç iyi değilim ve bu hale gelene kadar 300 kere değiştirdim. Kapak deyip geçmeyin kk
Tür: Fantastik, Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 16
Konu: Do-bong Dong'lu Do Bong Soon (Park Bo-Young), annesinden kıza geçen muazzam bir güçle doğmuştur. Ufacık tefecik kızımız bir gün birkaç mafya babasını benzetirken yakışıklı CEO'muz Ahn Min Hyuk (Park Hyung Sik!!!)'un dikkatini çeker. Kendisi de ilginç biri olan Ahn Min Hyuk bu ilginç kadını kendine koruma olarak işe alır. İkilimiz Ahn Min Hyuk'a zarar veren kişiyi ve kadınları hedef alan bir psikoatı bulmaya çalışırlar.



Öncelikle karakter incelemelerini yapalım,


Mini mini, çıtı pıtı kızımız Bong Soon favori karakterlerimden oldu. Bazen fazla abartılı oynadı ama hangi Kore dizisinde kadın karakter abartılı olmuyor yani? Hele süper güçlü olduğunu düşünürsek...


Ya valla korecanlık yapmak istemiyorum ama konu P A R K  H Y U N  S I K. Dizideki oyunculuğunu çok çok beğendim. Hele kıza aşık olduğu zamanlar (spoiler sayılmaz sanırım aşık olacağını hepimiz biliyoruz) kendimle o kadar özdeşleştirdim ki çocuğu. Biri de beni böyle sevsin be.


Guk Doo fena bir karakter değildi ama aşırı sinir bozucu. Afedersiniz biraz hödük de. Bizi Park Hyun Sik'ler bulmaz, bunun gibiler bulur.

Dizide daha bir sürü değişik değişik karakter vardı, mafya babalarından tutun da kadın düşmanı manyak katiller... O manyak katil de dizinin ana konularından biriydi. Tatlı romantik anları mahveden dizinin karanlık tarafı. Cidden, çok sevdiğim bir sahne olursa diyordum ki kesin birazdan bizim kaçığı göreceğiz, görüyorduk da.

Dizide kadın cinayetlerine de tepki çekmeye çalışıyorlardı sanki.



Strong Woman Do Bong Son adı üstünde o kadar güçlü bir kadınki bazen zorluklar karşısında yılabiliyor ama sevdiği insanlar sayesinde tekrar ayağa kalkıyor. Gerçek gücünden bahsetmiyorum bile. Üstelik tüm bu cevherler minicik bir bedende toplanmış! Min Hyuk boşuna kafayı yemiyor!

Üstelik dizide BROMANCE da var aahahaah! Guk Doo x Ahn Min Hyuk.

Pek iddialı olmayan keyifli bir romantik komedi, 4 puan şiddetiyle öneririm.

Kalın sağlıcakla..


1 yorum:

  1. Benim de çok severek izlediğim bir diziydi,keşke şu boğuk tarafı çok etkin olmasaydı.İnsan bir kendini kötü ve sinirlenmiş hissediyor oralarda 😂 Hyun Sik'in oyunculuğunu çok severim ve bu dizide epey üzerine koymuş,kızımıza gerçek hayatta da aşık gibi 😂

    YanıtlaSil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka