16 Haziran 2017 Cuma

Vizyondaki Filmler: Wonder Woman


Merhaba,

Bugün Wonder Woman'ı konuşalım! Uzuun bir ara verdim bloga ama bu uzun zamanda bir sürü film ve dizi izledim, umarım bu sefer aksatmadan yazabilirim. ( ̄▽ ̄)



DC'nin süper kahraman filmlerini açıkçası pek beğenmiyordum, yani oyuncu seçimleri iyi gibi ama filmin akışı hoşuma gitmiyordu. Ama bugün bunları konuşmayacağım, zaten her yerden DC'yi kötüleyen birilerini bulabilirsiniz.

Konusu: Amazonların yaşadığı Themyscira adasındaki tek çocuk olarak büyüyen Prenses Diana'nın amacı savaş tanrısı Ares'i bulup bir gün tanrı katili kılıcıyla öldürmektir. Bu sırada dış dünyada büyük bir savaş sürmektedir. Hayatında daha önce erkek görmemiş Diana adalarına düşen pilot Steve Trevor ile savaşı durdurmak amacı ile maceraya atılır.

Filmi nasıl spoilersız anlatabilirim bilmiyorum ama.. Filmin sonu açıkçası beni etkilemedi, hatta son savaş sahnelerdeki efektler biraz yetersiz geldi.

Filmin sonunda Diana ve Ares savaşıyor. E şimdi iki tanrının savaşının çok çok etkileyici olması gerekmez mi. Bunun yerine sürekli birbirlerine bir şey fırlatıyorlar...

Ama filmin başındaki Amazonların Almanlarla olan at üstündeki mücadelesini çok beğendim..


Amma velakin filmin efekt olarak azıcık yetersizliklerini saymazsak, gayet keyifli güzel bir filmdi. Ve Diana x Steve çifti kalbimde bir yer etti.

Bence fragmanları izlemeyin, ben de öyle yaptım, her şey sürpriz olsun.

Onun yerine filme ait etkileyici bulduğum sahnelerin giflerini koyacağım aşağıya, onlardan film hakkında fikir edinebilirsiniz.






Kız Gal Gadot ne güzel kadınsın sen ya. 

En sevdiğim sahnelerden...

Benim görüşlerim bu kadar puanım da

Haydi bir sonraki yazıda görüşmek üzere, abone olup, beğendiyseniz like tuşu- ay ne diyorum ben ya

4 yorum:

  1. Dün son anda vazgeçtik bu filmi izlemekten! Ben açıkçası biraz bıktım bu ''dünyayı kurtarma'' konusundan onun da etksi var. Siz beğendiyseniz internete düşünce belki izlerim ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dünyayı kurtarma değil de Wonder Woman karakterinin kişilik gelişimini gösteren bir film gibi. Ama evet, son zamanlarda bir sürü süper kahraman filmi gördük, baydı biraz.

      Sil
  2. Kadın gerçekten çok güzel, ancak size bir şey soracağım kadının oyunculuğu güzel mi cevap verirseniz sevinirim :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani mükemmel değil ama kötü de değil. :)

      Sil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka